זה קרוב: מכבי שעריים הפסידה בתוספת הזמן, בדרך לליגה א'

אופיר חיים
אופיר חיים | אודי ציטיאט

שחקניו של אופיר חיים נוצחו 3:2 אצל מכבי הרצליה. רמה"ש כמעט הבטיחה הישארות עם 1:4 על עפולה. 1:1 לנצרת עילית מול הפועל ירושלים, 0:0 לנשר עם ראשל"צ

(גודל טקסט)
 מכבי שעריים עשתה צעד לעבר ליגה א' כשנוצחה 3:2 אצל מכבי הרצליה, שמצדה הבטיחה הישארות. רמת השרון הביסה 1:4 את הפועל עפולה (שכבר שרדה לעוד עונה בלאומית) ופתחה פער מהקו האדום. ה-1:1 בין נצרת עילית להפועל ירושלים סיבך עוד יותר את שתי הקבוצות, בעוד נשר שסיימה ב-0:0 בבית עם הפועל ראשל"צ רשמה משחק עשירי ללא ניצחון.

כשנותרו שני מחזורים לסיום הפלייאוף התחתון בליגה הלאומית, סוגרת שעריים את הטבלה עם 33 נקודות כשמעליה נצרת עלית, הפועל ירושלים ונשר עם 37 נקודות. לרמת השרון יש 41 נקודות. במשחק בודד בפלייאוף העליון הביסה קטמון 1:6 את אחי נצרת.

מכבי הרצליה – מכבי שעריים 2:3

שחקניו של אופיר חיים היו טובים יותר אבל ספגו שני שערים שטותיים, אחד 20 שניות מהפתיחה מרגלי אורן בן ציון והשני עמוק בתוספת הזמן ממור שקד כדי לראות את הלאומית מתרחקת. שגיב כהן השלים בדקה ה-61. גיל יצחק בבעיטת יעף נהדרת בדקה ה-26 ואוסי מאוולי בדקה ה-74 רק איזנו זמנית.

רמת השרון – הפועל עפולה 1:4

מירוסלב אנדונוב כבש שלושער (36, 55 ו-78) ופאדי זידאן (80) שיחררו הרבה לחץ אצל המארחת ומחקו שער יתרון מוקדם של נתנאל גולדמן בדקה ה-26 לאחר כדור חופשי מצויין של גיא דיין.

נצרת עילית – הפועל ירושלים 1:1

אם האורחים יישארו בליגה זה יהיה בעיקר בזכותו של אנתוני וראן. הצרפתי כבש בבעיטה מסובבת מתוך הרחבה לפינה הרחוקה בדקה ה-38, ומחק שער יתרון של ג'ניה בריקמן, 12 דקות קודם לכן.

עירוני נשר – הפועל ראשל"צ 0:0

הזעזוע עם פיטורי המאמן אלדד שביט לא עזר למארחת שלא השכילה לכבוש אפילו שער אחד מול הכתומים שכבר נשארו בליגה.


קטמון – אחי נצרת 1:6

עוד אחד מהמשחקים בלאומית שפשוט לא מריחים טוב. שלושה משחקני האורחת הורחקו, שניים מהם – איתי אלקסלסי ויא יא פטי בתוך דקה אחת (עלי חטיב השלישי). צמד של אורי פסו ושערים של ג'ורג' אקפביו, מיקי ממן, אבירם ברוכיאן ושי חדד (בפנדל) השלימו חגיגה ירושלמית. מתיאס מרטין רק צימק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי