שעריים ירדה, היורדת השנייה תקבע במחזור הסיום

אופיר חיים. אתגר חדש
אופיר חיים. אתגר חדש | צילום: הפועל תל אביב - האתר הרשמי

הרחובותים ניצחו את הפועל ירושלים וסיבכו אותה, הניצחונות של נשר ונצרת עילית חרצו את גורל היורדת

(גודל טקסט)
 חמישה משחקים נערכו אחר צהריים (שישי) במסגרת המחזור ה-36 בליגה הלאומית. ארבעה מהם במסגרת הפלייאוף התחתון ואחד בפלייאוף העליון. 


מכבי שעריים ירדה סופית לליגה א' למרות שניצחה בביתה 1:2 את הפועל ירושלים וגררה אותה למקום ה-15 המוליך בסיום העונה לליגה השלישית. נצרת עילית הוליכה בעפולה 0:1, ספגה שער שוויון שסיבך אותה זמנית, אך התעשתה וניצחה משער דרמטי של רועי עטר בתוך תוספת הזמן.

 


רמת השרון הבטיחה לעצמה עוד עונה בליגה הלאומית אחרי ניצחון 0:2 בראשון לציון. מכבי הרצליה אירחה את נשר, האורחים ניצחו 0:2 ברך הכמעט בטוחה לעוד עונה בלאומית. בפלייאוף העליון, בני לוד אירחה את אחי נצרת, למשחק שהסתיים ב-1:1.

 

 

מכבי שעריים – הפועל ירושלים 1:2

הקבוצה של אופיר חיים הגיעה למשחק כשהיא עם רגל וחצי בליגה א', גברה על הירושלמים וגררה אותם אל המקום ה-15 שמתחת לקו האדום. הניצחון לא הספיק לרחובותים, שנפרדו מהליגה הלאומית בתום עונה אחת.



כבר בדקה ה-10 עלתה שעריים ל-0:1 משער של אילן רנקביץ' שבעט ממרכז הרחבה לרשת. בדקה ה-20, השופט זיו אדלר הצביע לנקודה הלבנה אחרי נגיעת יד של אבונימה ברחבה. נבו מזרחי בעט לקורה. כדור קרן של רנקביץ' בדקה ה-31 הגיע אל נדב מוניס שכבש מקרוב וקבע 0:2.



אברהם צ'קול משעריים ספג כרטיס אדום בדקה ה-80. הפועל ירושלים ניצלה את יתרונה המספרי וכבשה שער מצמק בדקה ה-82 על ידי עבדי פרחאת אך לא הצליחה לכבוש שער שוויון והסתבכה קשות בתחתית.

 


מכבי הרצליה – עירוני נשר 2:0

 

בדקה ה-65, 0:1 לנשר. דייויד גומז השתלט על כדור ברחבה, הסתובב, ובעט ברגל ימין פנימה.בר איבגי כבש את השער השני בדקה ה-90. שלוש נקודות יקרות לנשר, שזקוקה לנקודה אחת במחזור האחרון כדי להבטיח את מקומה בליגה.


 

הפועל עפולה – הפועל נצרת עילית 2:1

 

נצרת עילית עלתה ליתרון בדקה ה-24 משער של אוהד רבינוביץ'. עפולה לא ויתרה, ובדקה ה-73 יובל שאוט השווה. רועי עטר העניק לנצרת עילית שער ניצחון יקר דקה אחת בתוך תוספת הזמן וההכרעה לגבי היורדת השנייה נדחתה למחזור הסיום.

 

 

 

ראשל"צ – רמת השרון 2:0

החבורה של חיים שאבו זכתה בניצחון חוץ שמבטיח לה את ההישארות בליגה.  בדקה ה-24 0:1 לרמת השרון. פאדי זידאן הגביה, דניאל סלומון נגח מקרוב פנימה. בדקה ה-76 0:2 לאורחים מהשרון, אחרי שמירוסלב אנטונוב ניצל ערבובייה ודחק מחמישה מטרים לרשת.


 

פלייאוף עליון: בני לוד – אחי נצרת 1:1

במשחק שלא קבע דבר, נפרדו שתי הקבוצות הסוגרות את טבלת הפלייאוף העליון בתיקו. מתיאס מרטין (74) כבש לאחי נצרת, חן ראובן (88) השווה.


טבריה מול כפר קאסם בגמר הפלייאוף של ליגה א'

 

גמר הפלייאוף של ליגה א' נקבע היום (שישי). בקרב על הזכות להתמודד על הכרטיס לליגה השנייה מול הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגה הלאומית, יתמודדו עירוני טבריה ומ.ס. כפר קאסם. 


כפר קאסם ניצחה בגמר הדרום 1:2 את הפועל כפר שלם. בצפון, טבריה הביסה 2:5 את מ.ס רובי שפירא. היריבה מהליגה הלאומית שתפגוש את המנצחת, תיקבע רק במחזור הסיום.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי