סתיו שחם: "מזעזע, שומר נפשו ירחק מהכדורגל הישראלי"

סתיו שחם
סתיו שחם | טוויטר

בעלי הפועל כפ"ס דיבר ב-103FM על התקרית הלא נעימה בה כוסתה העיר בשלטים נגדו: "זה כמו ההסתה נגד רבין", "יצחק שום לא רציני לגבי רכישת הקבוצה, לצערי אני עדיין הבעלים". ההתאחדות הוציאה הודעת תמיכה

(גודל טקסט)

בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם התעורר הבוקר (חמישי) למציאות קשה, בה כוסו חלקים בכפר סבא, בהם איזור ביתו בשלטים נגדו עם תמונתו והכיתוב: "מבוקש בגין רצח המועדון".


"מדובר בחציית קו אדום", אמר שחם ל-103FM, "אני בחודש חודשיים האחרונים מוקף הסתה גדולה מצד אנשים בכפ"ס בהם גם שחקני עבר בכירים. אני רוצה להמשיך הלאה אחרי ארבע שנים ומשום מה ממשיכים להסית נגדי בכל כלי התקשורת. מה שקרה היום מזעזע, הבן שלי בן 15 חזר מבילוי בלילה והוא זה שחזר בלילה וראה הכל".
 


"לצערי אני עדיין הבעלים של כפ"ס אבל מקווה שבקרוב לא, המשיך הבעלים, "עוברת עלי הסתה כמו שהיתה בזמן יצחק רבין, אני מפחד. אני בטוח שהמשטרה תראה בדיוק מי עשה את זה במצלמות. התלוננתי, נשלח מז"פ אבל אין לי מושג כמה חשודים נעצרו. מהמשטרה הבטיחו לעדכן אותי בהקדם האפשרי".


על עזיבתו: "שומר נפשו ירחק מהכדורגל. אני חושב שהכדורגל הישראלי צריך לעשות חושבים. אם אני רואה חשבון, איש הייטק, מישהו שלא הכיר את הכדורגל עוזב צריך לחשוב. יש אנשים שאוהבים כדורגל ויש אנשים שאולי יידעו להתנהל עם הקהל, לא כמוני שאני רק מדבר איתם כל הזמן".


המודעות נגד שחם.
המודעות נגד שחם. "כמו ב-1995"


על יצחק שום: "יצחק שום רוצה שאני אהיה ערב לו לכל דבר במועדון והוא לא רציני. אני מוכן לתת לעמותת האוהדים את המועדון בחינם, אבל כל בן אדם אחר יצטרך לשלם. יש כמה אפשרויות, יכול להיות שהמועדון יילך לפירוק, אבל בינתיים התחלתי במינימום כדי שלפחות אם יהיה פירוק יהיה מאיפה להתחיל. אין גם חובות".


על התנהלותו העונה: "אמרתי כבר כמה פעמים שטעיתי, זכותו של אוהד להתעצבן עלי על מה שאמרתי בעניין הפועל תל אביב. סיימתי את חלקי בכדורגל הישראלי לתמיד, יש לי עסקים ויש לי חיים יש כל מיני אנשים שפונים אלי ואני מקווה שההעברה תיסגר בימים הקרובים, אולי תוך שעות. אין לי מושג מה אני אמור לעשות. כולם מדליקים מסביב בדיוק כמו שהיה בזמנו עם יצחק רבין".


ההתאחדות לכדורגל הוציאה הודעת תמיכה בבעלי כפ"ס: "ההתאחדות מבקשת לחזק ברגעים קשים אלה את סתיו שחם, הבעלים של הפועל כפר סבא, לנוכח מתקפה אלימה ומסוכנת של פורעי חוק, שאיבדו כל קשר בין מחאה וביקורת לגיטימיות לבין הסתה מסוכנת. אנו סמוכים ובטוחים כי משטרת ישראל תדע להגיע לאחראים למעשה הנתעב ומשוכנעים כי הרוב המכריע והראוי של אוהדי הכדורגל מצטרף להוקעת אקטים נפסדים כמו זה שבוצע כלפי סתיו שחם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי