קורצקי דורש את שכרו: "אתבע את הפועל ת"א"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

המאמן שהוריד את האדומים הגיש דרישה באמצעות עורך דינו: "הם לא יכולים לצפות שאנשים ייפגעו וישתקו", במועדון טוענים שהפר עימם את ההסכם

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עסוקה בימים אלו בתביעות בוררות נגדה של הקפטן אביחי ידין והבלם אוראל דגני, במקביל להודעה שהועברה אליה על ידי המאמן מנחם קורצקי שדורש את שכרו לעונה הנוכחית, כפי שהוא חתום בחוזה מול קבוצת ניסנוב.

חוזהו של קורצקי הוא על 350 אלף שקלים נטו ובמקומו מונה לתפקיד המאמן מוטי איוניר. בהפועל תל אביב הקדימו את תביעת הבוררות של המאמן לשעבר המיוצג על ידי עו"ד רפי יצחק ושלחו למאמן מכתב מקדים בו טוענים האדומים באמצעות היועץ המשפטי משה בן דת כי קורצקי הפר חוזה כשהפסיק להגיע לאימוני הקבוצה החל מתאריך מה-1 ביולי מבלי שהעביר הודעה לקבוצה. כמו כן, לא החזיר קורצקי את הרכב השכור במועד וזאת הפרה של ההסכם.

"הפועל תל אביב בחרה לסיים את ההתקשרות באופן חד צדדי בצורה בוטה ומשפילה בטענות נבובות וטוב תעשה אם תקיים אחר הוראות ההסכם", ענה קורצקי באמצעות עו"ד יצחק. למקורביו אמר המאמן: "לא יודע לאן הם רוצים להגיע עם להשפיל אנשים. אם הפועל תל אביב לא ישלמו, הם לא יכולים לצפות שאנשים ייפגעו וישתקו. אם לא יעמדו בחוזה, תוגש בקרוב תביעה לא פשוטה".


קורצקי. יגיש תביעה? (עדי אבישי)

במקביל הוגשו על ידי המועדון ההבהרות לקראת הבוררויות מול ידין ודגני. הפועל תל אביב תשוב להתאמן מחר וההחלטה אם הבלם ישוב להתאמן או יעשה זאת מחוץ לקבוצה, כמו ההחלטה בהוגע להמשך דרכו של אדי גוטליב, תתקבל בשיחה בין המאמן מוטי איוניר לראשי המועדון.

תגובת הפועל תל אביב תועבר כשתגיע 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי