הבקרה הודיעה להפועל פ"ת: אתם עשויים לרדת לליגה א'

שחקני הפועל פתח תקווה
שחקני הפועל פתח תקווה | אתר רשמי

במכתב שנשלח למשרדי הקבוצה מהמלאבס נכתב: "אם לא יוסדר נושא הערבויות תרדו ליגה לאלתר", גלנט: "החמרה של הבקרה". ממשלת פולין גינתה את התקיפה אמש

(גודל טקסט)
הרשות לבקרה התקציבית העבירה הלילה (בין רביעי לחמישי) מכתב להפועל פתח תקווה ולבעלים דורון גלנט בו היא מודיעה כי אם תוך שבוע לא יסודר נושא הערבויות ולא יועברו כל המסמכים הדרושים הקבוצה תרד באופן מיידי לליגה א'.


הבעלים דורון גלנט אמר בתגובה: "רק הבוקר אמרו לי שיש מכתב כזה, אני פועל להעביר את כל הנדרש וכבר היום יועברו רוב המסמכים. מדובר בהחמרה של הבקרה התקציבית בעקבות פרשת הפועל תל אביב בעונה שעברה. ישנם נושאים רבים שאני מטפל בהם מול הבנקים, הרשויות והשחקנים. הכל יוסדר בקרוב".




הקבוצה תנחת היום בישראל לאחר התקרית עם גלוחי הראש בפולין ותפגוש ביום שלישי את הפועל רמת גן במסגרת שלב הבתים בגביע הטוטו.


שחקני הפועל פתח תקווה. חוויה טראומטית בפולין (אתר רשמי)
 שחקני הפועל פתח תקווה (אתר רשמי)


בתוך כך, בקבוצה מטבע הדברים המשיכו לעסוק בתקיפת אנשי הצוות והשחקנים במחנה האימונים בפולין אמש על ידי רעולי פנים. הבוקר התראיין המאמן אורן קריספין לתכנית של איילה חסון ב-103FM: "אי אפשר היה לראות את התוקפים כי הם היו עם כיסויי ראש, הם אמנם לא היו חמושים אך היו להם תיקי גב עליהם. אינני יודע מה היה בתיקי הגב שלהם. זה היה מאד מאד מפחיד. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא היינו יוצאים בזמן. למזלנו אחד השחקנים צעק וכולנו מיהרנו לצאת מהלובי. ברגע שהתוקפים הבחינו שקבוצה גדולה של שחקנים נעים לעברם הם ברחו לתוך המכוניות ונסעו. יש לנו שני פצועים שפונו לבית החולים. נאמר לי שאותם פצועים ביקשו מהאוהדים שיפסיקו אך התוקפים לא הרפו".







האירוע החמור הגיע עד הממשלה הפולנית כשהדובר שלה רפאל בוכאנק צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מעולם לא סבלנו אלימות". המשטרה הפולנית חוקרת את האירוע במטרה לזהות ולהגיע אל התוקפים.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי