איוניר לשחקני הפועל תל אביב: תלמדו מנבחרת גרמניה

מוטי איוניר
מוטי איוניר | דני מרון

מאמן האדומים לא היה מרוצה שהשחקנים כבשו רק שני שערים מול הרצליה, והביא כדוגמא את אלופת העולם. המועדון טרם הוחלא כיצד לנהוג בגוטליב

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מתרגלים לליגה הלאומית ולניצחונות כמו ה-0:2 אתמול (שישי) על מכבי הרצליה ולאלפי האוהדים דוחפים את הקבוצה ביציעים.

ביום שלישי תצא הקבוצה לרמלה למשחק השלמה נגד בני רמלה/תל אביב ומסתמן שיהיה קשה להשיג כרטיסים למשחק בתחילת השבוע בשל הדרישה העצומה של האוהדים האדומים. הקשר אור אוסטוינד שהיה אמור לשוב לסגל לאחר פציעה ארוכה עוד מהעונה הקודמת, נפצע שוב בברכו במשחק אימון נגד קבוצת הנוער וייעדר שבועיים נוספים.




המאמן מוטי איוניר לא היה מרוצה מהיכולת הכללית ומהעובדה שהמשחק הסתיים רק בתוצאה 0:2 והביא דוגמה מנבחרת גרמניה: "כששהובלנו 0:2, כמעט היה 1:2 וזה לא צריך לקרות כי זה המקום להבקיע את השלישי והרביעי. נבחרת גרמניה ניצחה במוקדמות הגביע העולמי את צ'כיה 1:2 והבטיחה את העלייה. במשחק לאחר מכן הם פירקו את נבחרת נורבגיה 0:6 וזאת דוגמה לשחקנים שצריך לחפש עוד שערים".


המודל של איוניר (AFP)

"ראיתי את מכבי הרצליה במשחקים קודמים והם היו חלשים. הפעם הם שיחקו טוב ולא דמו לקבוצה שראיתי", הוסיף המאמן, שדיבר גם על השינויים בהרכב וציין כי הוא מצפה ליכולת טובה יותר, בעיקר בצד שמאל של הקישור ותפקיד המאמן בעונה לחוצה להיות ממוקד ביכולת.

את השער הראשון להפועל תל אביב כבש הרכש מהפועל כפר סבא טל בנש, שרק בחודש מאי ניצב כשחקן הירוקים בעמדת הראיונות עם דמעות בעיניים. "הדברים בכדורגל קורים ואני שמח על ההחלטה לעבור להפועל תל אביב ומאוד מאושר להיות כאן. אין לי בעיה לשחק בכול תפקיד שהמאמן יחליט, בלם או מגן. כשהבקעתי השער הראשון שיחקתי כמגן שמאלי עליתי למעלה לעזור ויצא טוב. המטרה שלנו בכול משחק היא להבקיע גול מוקדם ולהכריע את המשחק. כשכובשים שערים כול דקה זה בסדר והעיקר שנמשיך לנצח".


גוטליב. בקבוצה טרם קיבלו החלטה (דני מרון)

הבלם אדי גוטליב לא היה אתמול בסגל למשחק לאחר ששב לאימונים. גוטליב נמצא בהליך לקראת בוררות ועדיין לא הוחלט כיצד להתנהג מולו לאחר שסירב לעבור בהשאלה למ.ס. אשדוד. גורם בהפועל תל אביב אמר: "צריך לתת לגוטליב לשחק ובמקביל לבוררות נגדו שתהיה בקרוב אפשר עוד למכור אותו בחלון של חודש ינואר. אם גוטליב לא ישחק שנה שלמה ההפסד יהיה כולו שלו".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי