מאמן שלישי ביממה האחרונה: אייל לחמן פוטר ממכבי הרצליה

אייל לחמן
אייל לחמן | דני מרון

אחרי פיטורי דודו אברהם ועזיבתו של קובי רפואה, כעת גם בלאומית נעשתה פרידה מהעומד על הקווים. אסף נימני, עוזרו של גיא לוזון במכבי חיפה, סירב להחליפו

(גודל טקסט)

מאמן שלישי בשתי הליגות הבכירות של ישראל סיים את תפקידו ביממה האחרונה. אחרי שדודו אברהם פוטר אמש מהפועל רעננה וקובי רפואה התפטר הבוקר ממכבי פתח תקווה, כעת גם אייל לחמן נפרד ממכבי הרצליה.

בשבוע שעבר, לאחר ההפסד להפועל תל אביב, לחמן עוד טען כי מכבי הרצליה תתמודד העונה בצמרת, אולם הבעלים אריאל שיימן החליט כי זעזוע הכרחי כבר אחרי חמישה מחזורים לאור העובדה שהרצליה במקום האחרון עם נקודה אחת וללא שער זכות.

שיימן אומנם מעריך את לחמן ואף הציע לו להמשיך במועדון במחלקת הנוער כמנהל מקצועי, אך לא בקבוצה הבוגרת. אחד השמות העיקריים שעלו בתור מחליפו היה שמו של אסף נימני – שמשמש כעוזרו של גיא לוזון במכבי חיפה – אולם הוא זה שסירב לפנייה מהשרון.


לחמן. חמישה מחזורים ללא שער עשו את שלהם (דני מרון)

בהרצליה סיפרו כי כבר בימים הקרובים תתקבל החלטה לגבי המינוי של המאמן החדש. לחמן הגיע להרצליה במהלך העונה שעברה ואף הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה במטרה לבנות קבוצה לצמרת הגבוהה בעונה הקרובה, אלא שכאמור אחרי חמישה מחזורים הוחלט על סיום דרכו של המאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי