הפועל תל אביב נקנסה ב-15 אלף שקלים בשל השלכת מצית

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

האדומים ספגו קנס, וגם החבורה של דראפיץ'. איוניר הצהיר אחרי ה-2:0 מול אחי נצרת: "רציתי שלא נפסיד כל העונה, עוד נהנה מגלבאן". אבו זייד הצהיר: "אני שחקן ששייך לליגת העל"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ספגה אמש (שלישי) את הפסד הראשונה העונה בליגה הלאומית כשנכנעה 2:0 לאחי נצרת וירדה למקום השלישי בטבלה. למרות ההפסד במועדון לא משדרים לחץ. המאמן מוטי איוניר אמר: "רציתי שלא נפסיד כל העונה, אבל הפסד זה חלק מהכדורגל וקבוצות גדולות יותר מפסידות. אני לא יוצא מודאג כי קבוצה טובה הפסידה משחק. המשימה היא לשוב לנצח כי קבוצה נמדדת במצב כזה".

על פדרו גלבאן שאיבד את מקומו בהרכב הוסיף המאמן: "אנחנו נהנים מגלבאן והוא עוד יבקיע שערים ויבשל, כי אנחנו מכירים את פדרו, מאמינים בו ויודעים מה עשה בכדורגל שלנו".

"כבר במשחקים האחרונים ראינו כי יהיה לא קל ולא יהיה טיול חזרה לליגת העל", אמרו שחקנים בקבוצה. "כל היריבות מגיעות נגדנו כאילו זה משחק נגד ברצלונה או ריאל מדריד כדי לתפוס כותרות. אחי נצרת היא הקבוצה הכי טובה שפגשנו עד עכשיו". הקשר אור אוסטוינד, שהחלים מסדרת פציעות, ישוב להתאמן כבר היום ועשוי להשתלב במשחקים הקרובים.

על פרשת אדי גוטליב והפשרה המסתמנת במסגרת הליך הגישור אצל עו"ד חנוך קינן אמר גורם בהפועל ת"א: "גוטליב לא משחק כי הוא לא רוצה להיות פה ונראה כי המאמן חושב שהוא לא מתאים עכשיו להיות בסגל ובהרכב. אנחנו בכלל לא יודעים מה הוא רוצה. הסיפור הזה יסתיים בקרוב". ימצא את סיומו בקרוב". 

מוטי איוניר. חשב לא להפסיד כל העונה (עדי אבישי)
מוטי איוניר. חשב לא להפסיד כל העונה (עדי אבישי)

השחקן המצטיין במשחק היה קשר אחי נצרת חסן אבו זייד, שלבש בעונה שעברה את המדים האדומים. "מבאס עבורי לשחק בליגה הלאומית כי אני שחקן של ליגת העל. רצו אותי בהפועל ת"א בתחילת העונה וזה לא הסתדר בגלל הנושא הכספי. המטרה שלנו היא לעלות לליגת העל, יש לנו קבוצה טובה שיכולה לעלות ליגה. לא הרגשתי שאני צריך להוכיח משהו להפועל, פשוט הרגשתי שהמשחק הוא כמו בליגת העל".

מאוחר יותר, הודיע בית הדין של ההתאחדות לכדורגל כי הקבוצה נקנסה בסך 15 אלף שקלים בעקבות השלכת מצית על הקוון במשחק מול בית"ר תל אביב/רמלה. קבוצה אחרת שנקנסה אף היא מכבי נתניה, שתשלם 7,500 שקלים בגין השלכת רימון עשן על ידי אוהדיה במשחק נגד אשדוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי