הליגה הלאומית נפתחה: הפועל חיפה דרסה, קריית גת גברה על עפולה

תומר בר אבן
תומר בר אבן | מנהלת הליגה

מחזור מספר אחת בליגת המשנה בכדורסל יצא לדרך ללא הפתעות. גם קריית אתא, גליל עליון ורחובות ניצחו, הוד השרון נזקקה להארכה

(גודל טקסט)

הליגה הלאומית בכדורסל יצאה הערב (ראשון) לדרכה עם המחזור הראשון. קריית גת המשיכה ביכולת הטובה מההכנה, גליל עליון פירקה את יבנה ורחובות הביסה.

הפועל עפולה – מכבי קריית גת 100:83
ניצחון קליל ומרשים למכבי קריית גת במחזור הפתיחה. הקבוצה של רועי חגאי קלעה 34 נקודות ברבע הראשון וברבע השני כבר הובילה 20 הפרש. רוברט רוטבארט להט עם 29 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. קדריק מייז הוסיף 23 משלו עם ארבע שלשות ללא החטאה. בבירת העמק יש עוד הרבה עבודה לדוד אלהרר, ומנגד בקריית גת יכולים לסמן וי ראשון גדול על ניצחון מרשים.

הפועל כפר סבא – הפועל חיפה 84:68
הפועל חיפה פתחה את עונת 2017/18 עם ניצחון מרשים במגרש בו הפסידה בעונה שעברה במחזור הראשון. האדומים מהכרמל הוליכו מהרגע הראשון ולא שמטו את היתרון עד לסיום כאשר בדקות האחרונות הם מגדילים אותו. תומר בר אבן היה נהדר עם 21 נקודות, 10 ריבאונדים, תשעה אסיסטים ושבע חטיפות שהעניקו לו מדד של 34. מנגד, הפועל כפ"ס, שאיבדה את די ג'יי שארפ, עוד הייתה בתמונה עד הדקות האחרונות, אלא שמאז העבירה החמישית של עידו דווידי היא נכנעה ונפלה בהגנה. שרון אברהמי חזר ללאומית עם סיפתח חיובי במגרש חוץ לא פשוט.

שארפ. הסתדרו גם בלעדיו
שארפ. הסתדרו גם בלעדיו

עירוני קריית אתא – עירוני רעננה 77:84
קריית אתא הצליחה גם היא לנצח במחזור הפתיחה את מי שהפסידה לה אשתקד – עירוני רעננה. הביתיים מהצפון פתחו את המשחק נהדר ועלו ליתרון דו ספרתי כבר ברע הראשון, אלא שמייקל בריסקר החזיר את האורחים למשחק ורעננה הוליכה במחצית 46:45. החצי השני היה צמוד, אבל קרית אתא הייתה עמוקה יותר ועם הרבה רצון הצליחה לשמור על הבית.

מכבי קריית מוצקין – מכבי הוד השרון 85:76
לא להאמין אבל הפעם הראשונה שהוד"ש הוליכה מלבד הרבע הראשון הייתה בהארכה. הביתיים הוליכו לכל אורך המשחק כמעט, אבל לא הצליחו למנף את היתרון שלהם. הוד"ש כפתה הארכה עם 6 נקודות רצופות בדקה האחרונה והמועד החוקי הגמר ב-71:71. בחמש הדקות הנוספות הייתה קבוצה אחת על הפרקט – ורנון טיל, יותן שירן וג'ון פילדס שגם כפה את ההארכה הובילו את חנן הירשוביץ לניצחון שעשוי להיות קריטי בהמשך. ורנון טיל הוביל את המנצחת עם 25 נקודות, מנגד היה זה איגור סימין עם 16 נגד האקסית.

הפועל גליל עליון – אליצור יבנה 71:92
ניצחון נאה לצפוניים ששומרים על הבית מול העולה החדשה. יבנה עוד הייתה בתמונה בחצי הראשון, אלא שבחצי השני האורחים נכנעו בהתקפה ולא מצאו פתרונות ליכולת טובה של רום גפן וקורטני פלס. אבישי גורדון פותח את העונה ברגל ימין.

מכבי רחובות – הפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל 60:87
31-6 זאת תוצאת הרבע האחרון אותו ניצחה רחובות ללא בעיה. שלושה רבעים הצליחו האורחים מהעמק להישאר במשחק, אלא שברבע האחרון הם התפרקו ואפשרו לרחובות לעשות ככל העולה על רוחם בדרך לניצחון ביתי. מרכוס רלפורד תפר 19 נקודות נגד האקסית. רחובות, ששיחקה עם גור פורת, יכולה לנשום לרווחה. במגדל העמק/עמק יזרעאל יכולים להיות מרוצים משלושה רבעים טובים, אך גם מודאגים מהסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי