המפרקים דורשים לזמן לחקירה את היועץ של מני ויצמן

קוטלר. התכנית הרזה כבר מוכנה
קוטלר. התכנית הרזה כבר מוכנה | צילום: דני מרון

עו"ד קוטלר ורו"ח ברדיצ'ב הגישו בקשה לביהמ"ש להורות לדני אלקנתי למסור עדות בנוגע להלוואה שניתנה במסגרת פרויקט האצטדיון בבת ים ולאחר שזה סירב לבקשתם לפני מספר שבועות.

(גודל טקסט)

התפתחות חדשה בפרשת הפירוק של הפועל תל אביב בשנה שעברה. עורך דין שאול קוטלר ורואה חשבון חן ברדיצ'ב הגישו היום (רביעי) בקשה לבית המשפט להורות לדני אלקנתי, יועצו הכלכלי של איש העסקים מני וייצמן, להגיע לחקירה ולמסור עדות.

המפרקים טוענים שביקשו מאלקנתי להגיע לחקירה ולמסור עדות אצלם, אך הוא סירב להגיע בטענה שנפלה טעות הקושרת אותו לעניין ואין לו שום קשר לפרשת הפירוק.

מדובר בעיקר בהלוואה שניתנה מחברת קוגיטו קפיטל, הנשלטת על ידי ויצמן, לחברת "הראל אחזקות", שניהלה את הפועל ת"א, בגובה 12.5 מיליון שקל וזאת לקידום פרויקט האצטדיון בבת ים. הכסף הופקד בסופו של דבר בחשבונה של חברת "סופרמטיסט" שבבעלות אמיר כבירי ולא בחשבונה החברה שבפירוק. קוגיטו תבעה חזרה את סכום ההלוואה בתוספת ריבית ובסך הכל 20 מיליון שקל. לפיכך, דורשים המפרקים "לעמוד על טיבה של העסקה", אך אלקנתי סירב לדרישתם להגיע לחקירה.  

בפנייה לביהמ"ש מוסיפים קוטלר וברדיצ'ב כי "הקשר והאחריות של מר מני ויצמן לניהול החברה שבפירוק נבדק ומסמכים שנתפסו ונחקרים שהעידו עוסקים בנושא זה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי