דרמה בגרונדמן: 1:2 לרמת השרון על אחי נצרת

שאבו. עוד כשלון
שאבו. עוד כשלון | צילום: עדי אבישי

המארחת השלימה מהפך בדקה ה-90. הפועל פ"ת סיימה ב-1:1 מול בית"ר ת"א/רמלה. ר"ג - הרצליה 0:3, חדרה - קטמון 3:0

(גודל טקסט)
המחזור העשירי בליגה הלאומית שהחל אתמול (חמישי) עם ניצחונה של הפועל תל אביב 0:1 בכפר סבא, נמשך היום (שישי) עם ארבעה משחקים. 


במוקד, המשחק שבו אירחה הפועל פתח תקווה את בית"ר ת"א/רמלה, למשחק שהסתיים ב-1:1. ביציעים הייתה מחאה מאורגנת של אוהדי המארחת נגד בעלי הקבוצה. מכבי אחי נצרת התארחה אצל הפועל רמת השרון ונוצחה 2:1. בסיום המשחק התפתחה מהומה רבתי מצד אוהדי אחי נצרת שלא השלימו עם ההפסד. 




הפועל חדרה אירחה את הפועל קטמון והובסה 3:0, והפועל רמת גן אחרי פיטוריו של המאמן אריק בנאדו ומינויו של פטריסיו סייג, פגשה בביתה את מכבי הרצליה של משה סיני וניצחה סוף סוף 0:3. 


הפועל פתח תקווה – בית"ר ת"א/רמלה 1:1 
עם רפי כהן על הקווים כמאמן זמני במקומו של אורן קריספין שפוטר, אירחה הפועל פ"ת את הקבוצה מרמלה, כשברקע, מחאה מאורגנת של מאות מאוהדיה (ראה ידיעה נפרדת).


הפועל פ"ת לא ניצחה מזה שישה משחקים ובקבוצה קיוו לצאת לדרך חדשה מול קבוצת הצמרת. אלא שתוכניות לחוד ומציאות לחוד וההמארחת נאלצה להסתפק בנקודה אחת בלבד. 



אוהדי הפועל פ"ת במהלך המחאה (עמותת הכחולה) 


המארחת פ"ת עלתה ל-0:1 בדקה 56, כשהקפטן גל צרויה חיכה לכדור ברחבה ובעט חזק ברגל שמאל לרשת. בדקה ה-79, 1:1. דור ג'אן מצא את המחליף סוהיל ארמלי שבעט שטוח לפינה הימנית ופנימה. 


הפועל רמת השרון – מכבי אחי נצרת 2:1 
שחקניו של חיים שאבו פגשו בביתם את הקבוצה המפתיעה הממוקמת שנייה בטבלה. בדקה ה-15, עלתה האורחת מנצרת ל-0:1. הגנת רמת השרון הרחיקה כדור שהגיע אל ספואן חילו היה שבעט חזק מכ-20 מטרים לרשת. 


רמת השרון חזרה למשחק בדקה ה-20, טעות קשה של אחמד שעבאן הציבה את קאיס גאנם בודד מול גד עמוס. החלוץ חלף על פני השוער האורח וגלגל פנימה, 1:1 על סף השריקה לסיום השלים אור זוזוט מהפך וקבע 1:2 חשוב לרמת השרון. שריקת הסיום נתנה את האות למהומה רבתי מצד אוהדי אחי נצרת (ראה ידיעה נפרדת). 


הפועל חדרה – הפועל קטמון 3:0

העולה מליגה א' אירחה את הירושלמים והובסה. כבר בדקה השנייה עלו האורחים ליתרון אחרי שמיקו ממן פרץ הגביה כדור למרכז הרחבה שם חיכה אבירם ברוכיאן שהתרומם  ונגח פנימה


בדקה ה-21 כבר 0:2. ז'וליו סזאר במבצע אישי נהדר, חדר לרחבה ובעט לרשת הגבוהה. על סף השריקה להפסקה, אלתה קטמון ל-0:3. שוב היה זה סזאר הברזילאי שקיבל כדור טוב מג'ורג' אקפביו ובעט חזק ברגל ימין לרשת. 



משה סיני. תבוסה צורבת (דני מרון) 


הפועל רמת גן – מכבי הרצליה 0:3 
אחרי פיטוריו של אריק בנאדו ומינויו של פטריסיו סייג, ניצחון גדול להפועל רמת גן 0:3 על קבוצתו החלשה של משה סיני. בדקה ה-17, המארחת עלתה ל-0:1. הכדור חזר מהמשקוף ושרון זיסו שעמד על קו השער, דחק פנימה. 


בדקה ה-34, ר"ג כבר ביתרון 0:2. לירן רוטמן קיבל כדור על סף הרחבה, ושלח בעיטה שטוחה לפינה השמאלית ופנימה. 
בדקה ה-70, רמת גן כבשה את השער השלישי. רותם שמול הגיע לכדור רוחב והמשיך בנגיעה לפינת השער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי