לאומית: גליל עליון הביסה, ניצחונות גם להפועל ר"ג/גבעתיים והפועל חיפה

שרון אברהמי
שרון אברהמי | אתר רשמי

הפועל כפר סבא הובסה 92:65 מול הקבוצה מהגליל, שהוכיחה שהיא מסתדרת גם מחוץ לכפר בלום. הפועל חיפה גברה 56:87 על מגדל העמק, 75:93 להפועל ר"ג/גבעתיים מול מכבי הוד השרון

(גודל טקסט)
המחזור הרביעי בליגה הלאומית בכדורסל יצא היום (שלישי) לדרך עם שישה משחקים. במוקד: הפועל גליל עליון כתשה את הפועל כפר סבא, גם הפועל חיפה והפועל רמת גן גבעתיים חגגו.


הפועל כפר סבא – הפועל גליל עליון 92:65
ניצחון מרשים להפועל גליל עליון שמוכיחה כי גם מחוץ לכפר בלום כדאי לספור אותה. האורחים מהצפון עוד היו בפיגור ברבע הראשון וגם במהלך הרבע השני כאשר כפ"ס הוליכה 28:35. עד למחצית האדומים הצליחו להפוך את התוצאה וירדו ביתרון 41:39. בחצי השני כבר הקבוצה של אבישי גורדון רקדה על המגרש. רום גפן, גל גילינסקי וברנדון אדווארס הציגו יכולת נהדרת והפער כבר חצה את ה-20 נקודות בדרך לעוד ניצחון. מנגד, הפועל כפ"ס עדיין ללא וי העונה והיא עמוק בתחתית.



הפועל חיפה – הפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל 56:87
ניצחון גדול להפועל חיפה ששומרת על מאזן מושלם ונהנית מפתיחת עונה יוצאת מהכלל. החניכים של שרון אברהמי נכנסו לא טוב למשחק וירדו בפיגור בסוף הרבע הראשון, אלא שמאותה הנקודה ראינו רק קבוצה אחת על המגרש. הפועל חיפה פירקה את האורחים כשישמעאל רומרו שולט ברחבות וגם אופק אביטל מספק תרומה נאה. מנגד, הרבה מחשבות לקבוצה מהעמק שמחזיקה בניצחון בודד עד כה.


הפועל ר"ג/גבעתיים – מכבי 'סנו' הוד השרון 75:93 

אחרי ההפסד בכפר בלום הצליחו האדומים להתאושש עם ניצחון קליל מול הוד"ש הפצועה שחסרה את שון דניאל ואילן ברקוביץ'. כבר מהפתיחה ר"ג/גבעתיים שלטה ואותתה שהיא לא מתכוונת לוותר. נועם לייש פתח טוב והוביל את קבוצתו ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון שנשמר עד לסיום. ניצחון שלישי לר"ג/גבעתיים, מנגד הפסד שני ברצף להוד"ש שלא מצליחה להידבק לצמרת. רוברט גלן כיכב עם 24 נקודות והוביל חמישה שחקנים בדאבל פיגרס.


אליצור יבנה – עירוני 'עזריאלי' קרית אתא 92:99

התוצאה המפתיעה של הערב. גם בלי ריילי דיאנג'לו הצליחה אליצור יבנה לחבר שני ניצחונות רצופים עם וי ענק בבית על קרית אתא משופעת הכוכבים. כבר מההתחלה היה ריח של הפתעה באוויר כשיבנה נאבקה והציגה משחק התקפי משובח מול האין הגנה של אתא. במחצית יבנה הוליכה 49:53. המחצית השנייה הייתה באותה המגמה – יבנה עשתה סל מתי שרק רצתה, והפער רק הלך וגדל בדרך לניצחון מפתיע. עידן רג'ואן היה נהדר עם 25 נקודות ו-5 שלשות ב-50 אחוז. אתא עדיין לא ניצחה בחוץ והיא חוזרת לצפון עם הפסד מפתיע.


הפועל באר שבע – עירוני רעננה 62:74 

ניצחון ביתי ראשון העונה להפועל ב"ש ושני ברציפות. הקבוצה מבירת הנגב פתחה טוב את המשחק ובמחצית ירדה ביתרון נאה 28:39. האדומים, ששיחקו הערב ללא סטורם וורן, כבר עלו ליתרון של 17 ברבע השלישי, אלא שרעננה לא נשברה וברבע האחרון הורידה ל-62:65 בלבד אחרי נקודות של סמי גיבנס. מכאן, אנדל קומברבאץ' הנהדר היה שם עבור יניב בורגר ועם שלשה גדולה וסל חשוב העניק ניצחון לב"ש. קומברבאץ' בלט עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים, אור סולומון הוסיף 17 נקודות ו-13 ריבאונדים. מנגד, גיא לביא בלט עם 17 משלו שלא הספיקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי