רחובות ניצחה את הפועל גליל עליון ושמרה על הפסגה

מכבי רחובות
מכבי רחובות | אתר רשמי

רלפורד להט עם 33 נקודות והוביל את המוליכה ל-86:92 בכפר בלום. יבנה ניצחה בחוץ 91:95 את הפועל ר"ג/גבעתיים, כפ"ס הכניעה את קריית מוצקין בקרב תחתית וקריית גת הופתעה אצל מגדל העמק

(גודל טקסט)
המחזור ה-12 בליגה הלאומית נפתח הערב ובמוקד ניצחונה של מכבי רחובות, שבזכות 86:92 באולמה של הפועל גליל עליון שמרה על הפסגה והבהירה כי שאיפותיה אכן גבוהות לעונה זו.


עוד המחזור, קריית גת הפסידה במפתיעה למגדל העמק/עמק יזרעאל, אליצור יבנה גברה על הפועל ר"ג/גבעתיים בזכות מטווח שלשות והפועל כפר סבא ניחצה בביתה את מכבי קריית מוצקין בקרב תחתית.

 


הפועל כפר סבא – מכבי קרית מוצקין 83:92
ניצחון גדול לכפר סבא בקרב התחתית, כך שמוצקין נותרה עם הרבה בעיות ומחשבות לקראת ההמשך. החצי הראשון עוד היה צמוד, אך לקראת סוף המחצית המארחים לחצו על הגז וירדו ביתרון 38:49. ברבע השלישי מוצקין נתקעה על תשע נקודות וברבע האחרון הפער כבר הגיע ל-20 הפרש. דאליס ג'וינר קלע 25 נקודות, די ג'יי שארפ הוסיף 18 משלו.


הפועל ר"ג/גבעתיים – אליצור יבנה 95:91
ניצחון גדול לאליצור יבנה, שמתקרבת לעבר הפלייאוף העליון. מנגד, ר"ג/גבעתיים כבר תקופה מאכזבת והיום זה היכה בה עם הפסד ביתי שני ברצף. האורחים פתחו טוב ונהנו מערב נהדר מחוץ לקשת – קלעו 14 שלשות ב-42 אחוזים. הרבע השלישי הסתיים ב-66:66, אך הרבע האחרון היה כולו של יבנה שכבר עלתה ליתרון דו ספרתי וגם קאמבק של האורדונים שצימקו ל-3 בלבד כחצי דקה לסיום לא עזר. ג'רמיין ג'ורדן הצטיין עם 29 נקודות ו-21 ריבאונדים. מנגד, ראשד מאדן קלע 30 נקודות ופלרטט עם טריפל דאבל.


הפועל גליל עליון – מכבי רחובות 92:86

אם מישהו עוד צריך הוכחה לכך שמכבי רחובות מתכוונת ללכת עד הסוף העונה, הוא קיבל אותה הערב. הקבוצה מהמרכז ניצחה באחד המגרשים הקשים בליגה והראתה שההפסד לכפ"ס בשבוע שעבר היה תקלה. האורחים נהנו מערב יוצא מהכלל של מרכוס רלפורד שקלע 19 נקודות ברבע הראשון ושלט בכל הנעשה על המגרש. במחצית רחובות הוליכה 50:46. גם בחצי השני המגמה נמשכה ורחובות שלטה עד לסיום, כשהיא לא מאבדת את היתרון ובכל הזדמנות מענישה את הגליל. מרכוס רלפורד להט בכפר בלום עם 33 נקודות.


עירוני קרית אתא – הפועל עפולה 95:100

אחד ממשחקי ההתקפה המשובחים שנראו העונה בליגה. שתי הקבוצות קלעו ביחד 29 שלשות, כשעפולה מגדילה לעשות ומדייקת ב-73 אחוז, אך זה לא הספיק לה. הרבע השלישי היה של קרית אתא אחרי שהאורחים הובילו במחצית 48:46. אריאל נבון קלע שיא קריירה של 26 נקודות, אך לא יכל ל-73 נקודות משותפות של צמד הזרים של אתא ודניאל דנינו שהיה נהדר. עפולה יכולה להיות מעודדת מהיכולת וההופעה, קרית אתא ממשיכה להתקדם במעלה הטבלה.


מכבי הוד השרון – עירוני רעננה 91:75

ניצחון גדול לברק פלג, שעובר בטבלה את מכבי הוד השרון ואולי יוצא לדרך חדשה. האורחים פתחו טוב, אך דווקא המארחים הובילו 17:23 בסוף הרבע הראשון. רעננה קלעה 30 נקודות ברבע האחרון ומכאן לא נתנה להוד"ש לחזור למשחק. גיל בני הצטיין  עם 21 נקודות ומייקל בריסקר תרם 19 משלו. הוד השרון עם הפסד ביתי נוסף שמסבך אותה בין התחתית לבין הפלייאוף העליון.


הפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל – מכבי קרית גת 92:104

ניצחון ענק להפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל שהגיעה למשחק עם זר אחד בעקבות פציעה של ג'ורדן סאמפל, אך זה לא הפריע לה לנצח את הקבוצה מהצמרת. ארד הררי (28 נקודות) ונטע סגל ביום נהדר (23 נקודות) היו אחראיים ל-30 נקודות של קבוצתם ברבע הראשון ומשם קרית גת נאלצה לרדוף. הבטחון של שחקני המארחת גדל והם לא שמטו את היתרון עד לסיום המשחק בדרך להפתעה הענקית של המחזור. הצפוניים קוטעים רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, מנגד קרית גת מאבדת קצת גובה בצמרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי