לאומית: 78:84 לרחובות על הוד השרון, הפסד לגליל עליון

מכבי קריית מוצקין נגד הפועל גליל עליון
מכבי קריית מוצקין נגד הפועל גליל עליון | אלבום פרטי

המוליכה שמרה על מקום בראש הטבלה, סגניתה ספגה מפלה עם 92:89 בקריית מוצקין בתום הארכה. הפועל חיפה גברה על ר"ג/גבעתיים, באר שבע ניצחה בעפולה, יבנה את כפר סבא ורעננה את מגדל העמק

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בליגה הלאומית בכדורסל יצא הערב (שלישי) לדרך עם חמישה משחקים, ובמוקד המוליכה מכבי רחובות ניצחה את מכבי הוד השרון 78:84, סגניתה הפועל גליל עליון הפסידה למכבי קריית מוצקין בהארכה 92:89.

אליצור יבנה נגד הפועל כפר סבא 71:89
ניצחון רביעי ברציפות לאליצור יבנה שממשיכה במומנטום החיובי ומסתמנת כסוס השחור של הליגה. הקבוצה של אוהד יתום פתחה הערב בסערה את המשחק והובילה כבר 10:30 לאחר הרבע הראשון. מכאן כפ"ס ניסתה לרדוף, אך ללא הצלחה והוד בן הרצל ספג את הפסדו הראשון כמאמן הירוקים. ג'רמיין ג'ורדן להט עם 28 נקודות, אך האקס פקטור היה עידן רג'ואן שקלע 23. מנגד, די ג'יי שארפ בלט עם 21.

הפועל עפולה נגד הפועל באר שבע 86:72
ניצחון גדול להפועל ב"ש בבירת העמק עם יכולת אדירה של סטורם וורן שקלע 22 נקודות וקטף 13 ריבאונדים. המקומיים הצליחו לשלוט מהפתיחה והובילו 22:17 לאחר הרבע הראשון. ריצה נאה ברבע השני הורידה אותם ביתרון 43:34 במחצית. עפולה עוד ניסתה לחזור, אך בכל פעם לדרומיים הייתה התשובה. ב"ש קלעה הערב 12 שלשות ב-46 אחוז כשטוני יאנגר מדייק ב-3 מ-4 מחוץ לקשת.

הפועל חיפה נגד הפועל ר"ג/גבעתיים 57:70
ניצחון גדול להפועל חיפה שגם מצליחה לנקום בר"ג/גבעתיים על ההפסד בגביע. המקומיים שלטו מן הפתיחה והיו נחושים יותר, ומנגד ההתקפה של ר"ג/גבעתיים התקשתה מאד. 26 נקודות של אוראל לב היו כמעט כמו כל הנקודות של הישראלים של ר"ג/גבעתיים יחד (28). החבורה של מתן חרוש ממשיכה להתדרדר, היא עם הפסד נוסף וקצת מאבדת גובה. הפועל חיפה עם ניצחון בכורה לנתי כהן וכבר במוצ"ש מחכה לה הפועל ב"ש.

מכבי רחובות מכבי הוד השרון 78:84
ניצחון ביתי קשה למכבי רחובות ששומרת על הפסגה לאחר הסיבוב הראשון ומוכתרת כאלופת הסיבוב. האורחים הקשו על החבורה המקומית עם מטווח שלשות של עידו סטולרו שקלע 6 מ-15. מנגד, אלונזו קולמן קטף 24 ריבאונדים וקלע 14 נקודות. המארחים שוב נעזרו במרקוס רלפורד, שקלע 20 ובלט ועם שליטה מוחלטת בריבאונד ההתקפה (17) לא שמטו משחק נוסף בבית.

עירוני רעננה נגד הפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל 70:91
עם זר אחד בסגל, הפעם הצפוניים לא יכלו להפתיע ולרשום סנסציה נוספת. האורחים נקלעו לפיגור דו ספרתי בשלב מוקדם של המשחק והיתרון של רעננה כבר הגיע כמעט ל-30 הפרש. ארד הררי שוב היה טוב עם 18, מנגד ברעננה סמי גיבנס קלע 19 וגיל בני המשיך ביכולת הטובה עם 15. המקומיים עם ניצחון נוסף ומסיימים את הסיבוב הראשון בטעם טוב.

מכבי קריית מוצקין נגד הפועל גליל עליון 89:92 (לאחר הארכה)
ניצחון גדול לרועי פרל במשחק הבכורה שלו. המקומיים הוליכו ברבע האחרון כבר 59:66, אך המקומיים לא הרימו ידיים והצליחו להשוות עם שלשה של צוף בן משה ל-71:71. כל קבוצה עמדה בלחץ מהקו והמשחק הלך להארכה אחרי 77:77. ההארכה הייתה צמודה גם כן ו-10 שניות לסיום מוצקין קיבלה כדור אחרון שהלך לגיא סהר, שתפר שלשה על הבאזר וסגר ערב נהדר עבורו עם 13 נקודות. אלמוג ברק הוסיף 17 נקודות משלו ועזרו למוצקין להתגבר על 28 נקודות של קורטני פלס. גליל עליון עם הפסד שני ברצף, מוצקין נחלצת מהמקום האחרון.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי