2:4 ענק לנצרת עילית מול חדרה, 0:1 להרצליה בנשר

שומרים על פרופורציות. ירון הוכנבוים
שומרים על פרופורציות. ירון הוכנבוים | צילום: עדי אבישי

שתי קבוצות התחתית חגגו במחזור ה-18 בלאומית. עוד היום: רמה"ש - הפועל ר"ג 0:0, 0:1 להפועל עפולה על אחי נצרת

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בליגה הלאומית החל היום (שישי) עם ארבעה משחקים. הפועל רמת השרון אירחה את הפועל רמת גן ונפרדה ממנה ב-0:0, הפועל חדרה הופתעה בביתה 4:2 על ידי הפועל נצרת עילית ומאמנה ירון הוכנבוים.

מכבי אחי נצרת נותרה רביעית בטבלה אחרי שפגשה במגרשה את הפועל עפולה ונוצחה 1:0. עירוני נשר אירחה את שכנתה לתחתית מכבי הרצליה וספגה הפסד ביתי צורב, 1:0. נשר עמוק במקום האחרון עם תשע נקודות בלבד. הרצליה העלתה את מאזנה ל-16 נקודות, אך היא עדיין מתחת לקו האדום.

הפועל רמת השרון – הפועל ר"ג 0:0
הפועל רמת גן עם שמונה משחקים ברצף ללא הפסד, עם איציק ברוך על הקווים. אלא שהקבוצה הבלתי מנוצחת, מתקשה לכבוש.  המארחת הממוקמת במרכז הטבלה, הייתה מעט יותר מסוכנת אך הסתפקה בנקודה.

הפועל חדרה – הפועל נצרת עילית 4:2
כבר בדקה השביעית, עלתה הפועל חדרה ל-0:1. עלי חטיב קיבל כדור באגף הימני ושלח אותו נהדר לרחבה, אסי גומה בעט מהאוויר פנימה, שערו העשירי העונה. בדקה ה-15, 1:1: כדור חופשי מ-35 מטרים לזכות האורחת, גיא דיין הגביה לרחבה וסם אלישע נגח פנימה. חלפו עוד שש דקות ובדקה ה-21, 1:2 לנצרת עילית: שוב כדור חופשי, הפעם מ-18 מטרים, גיא דיין בעט טוב היישר לשערו של אוסטין אג'ידה. 


אסי גומה. שער יתרון שלו לא הספיק (שלומי גבאי, הפועל חדרה)

חדרה השוותה בדקה ה-51. עלי חטיב מסר לויטלי גנון שהגביה כדור נהדר לרחבה, סלים עמאש, נגח פנימה. בדקה ה-83, 2:3 לנצרת עילית אחרי כדור קרן שהגביה גיא דיין לרחבת החמש. אג'ידה הדף רע ודובב אזולאי כבש מקרוב. בדקה ה-90, עוד טעות חמורה של אג'ידה. שוב כדור חופשי מ-18 מטרים. גיא דיין, מי אם לא הוא, בעט מדוייק לרשת. 2:4 לנצרת עילית.


מכבי אחי נצרת – הפועל עפולה 1:0

המארחת כבר עם שישה משחקים ללא ניצחון. הקבוצה של אדהם האדיה נוצחה בעילוט במשחק ללא קהל, מול האורחים של אופיר חיים שקטעו רצף של ארבעה משחקים אותם סיימו בתוצאה 1:1. עפולה כבשה בדקה ה-55. כדור חופשי הוגבה לרחבה ואכראם שריח, שניסה להרחיק, נגח לשערו. שער עצמי אומלל.

עירוני נשר – מכבי הרצליה 1:0
קרב התחתית בין שתי האחרונות בטבלה, הסתיים בניצחון האורחת. שער הניצחון נכבש בדקה ה-35. טל לברן הגביה כדור עומק מימין היישר לרחבה, יוסי שבחון בעט משמונה מטרים. דין גל הדף נהדר אבל הכדור חזר לשבחון, שבעט מקרוב פנימה. נשר אחרונה בטבלה עם תשע נקודות בלבד, הרצליה מקום אחד מעליה כשלה שבע נקודות יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי