קמבור אישרה כי פירסמן יגיע, אקסברד יצטרף לאחי נצרת

מרווין פירסמן
מרווין פירסמן | אתר רשמי

המגן בן ה-26, ששיחק תחת רוב מאס, יגיע לבדיקות רפואיות בהפועל תל אביב ויחתום עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. החלוץ ביקש לעזוב ונענה לחיוב. רפואה ינסה לשכנע את גוטליב להישאר

(גודל טקסט)

חיזוק להפועל תל אביב. קמבור הודיעה היום (ראשון) בצורה רשמית כי מרווין פירסמן יעזוב את המועדון והוא בדרכו לישראל, שם יעבור בדיקות רפואיות אצל האדומים. המגן/קשר יחתום על חוזה עד לסיום העונה, עם אופציה לעונה נוספת. פירסמן בן ה-26 מחזיק באזרחות בלגית וגנאית. הוא מסיים את חוזהו בקבוצה מליגת המשנה ההולנדית, אותה אימן בעבר רוב מאס, והשניים גם שיתפו פעולה בעבר. פירסמן החל את דרכו בבירסחוט אך את קריירת הבוגרים שלו פתח בבוורן. ב-2010 המגן עבר לאנטוורפן, במדיה שיחק שתי עונות, עד ששוב נדד – הפעם לדורדרכט. ב-2015 פירסמן חתם לשנתיים בקמבור, אך במועדון העדיפו לוותר עליו, בשל העובדה כי חוזהו פג בקרוב. 

מלבד הרצון לחזק את חוליית ההגנה, גם החלק הקדמי מדאיג את האדומים. במועדון מנהלים מגעים מתקדמים עם דור חוגי מהפועל רעננה. קובי רפואה צפוי לשוחח בימים הקרובים עם דידייה ברוסו, בתקווה לקדם את הצטרפותו, זאת לאחר שהקשר לא נכלל בסגל של עירוני קריית שמונה אמש מול הפועל חיפה. פייסל מוליץ', שנותר מחוץ לסגל של הפועל עכו מול הפועל באר שבע, עדיין נמצא על הכוונת ובמועדון ממתינים להחלטה בעניינו של החלוץ מצד עכו.

רפואה ינסה לשכנע את אדי גוטליב להישאר עד לסיום העונה, זאת אחרי שהבוררות עימו הסתיימה עם החלטה לפיה הוא נשאר בהפועל תל אביב. בגזרת העוזבים, פדרו גלבאן, שקיבל הודעה כי הוא לא נמצא בתוכניות של הצוות המקצועי, עדיין לא הצליח לאתר קבוצה בליגת העל שתוכל להציע לו את אותם התנאים עליהם חתם בתחילת העונה אצל האדומים. בעקבות צירופם של מספר שחקנים בימים הקרובים, עידו אקסברד ביקש לעזוב את האדומים. בהפועל תל אביב אישרו לחלוץ לחפש יעד חדש, והוא יחתום ביממה הקרובה במכבי אחי נצרת. 

בדרך לקבוצה חדשה. אקסברד (אודי צטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי