רפואה שלמה: כפר סבא והפועל קטמון שוב הפסידו נקודות

קטמון מאוכזבת
קטמון מאוכזבת | פייסבוק רשמי

לאומית: המוליכה הפועל ת"א ומאמנה לא שיחקו אבל יצאו המנצחים הגדולים של תחילת המחזור ה-21: הירוקים סיימו ב-1:1 אצל מכבי הרצליה, הירושלמים הובסו 3:0 אצל הפועל עפולה, שעלתה למקום השלישי

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב יצאה המנצחת הגדולה של תחילת המחזור ה-21 בליגה הלאומית לאחר ששתי המדורגות מתחתיה ערב המחזור איבדו נקודות. כפר סבא שמטה שתי נקודות עם 1:1 אצל מכבי הרצליה מהתחתית. הפועל קטמון הובסה 3:0 אצל הפועל עפולה, שטיפסה מצדה למקום השלישי על חשבון הירושלמים.


בית"ר ת"א/רמלה ניצחה 1:3 בבית את מרמורק. רמת השרון הפסידה 1:0 אצל בני לוד והסתבכה במאבקי התחתית. הפועל פתח תקווה והפועל רמת גן סיימו ב-0:0.









מכבי הרצליה – הפועל כפר סבא 1:1
הקבוצה של עופר טלקר ואריאל שיימן המשיכה את מסע ההישרדות שלה בליגה הלאומית עם תיקו מול השנייה בטבלה, הפועל כפר סבא. אצל האורחת עמד על הקווים יצחק שום, המצפה להגעתו של המאמן החדש ריימונדס ז'וטאוטאס. כמו שהפועל כפר סבא נראית במחזורים האחרונים, היא תמצא את עצמה עונה נוספת בלאומית.



שום. זה ממשיך לא להיראות טוב (אודי ציטיאט)


כבר בדקה ה-11, עלתה מכבי הרצליה ל-0:1: יוסי שבחון הגביה כדור לרחבה ואליאור מישאלי נגח מקרוב פנימה. כפר סבא השוותה ל-1:1 בדקה ה-73. פיטר נווארה בעט מתוך הרחבה, השוער לב גורליק הדף, אך עוז פרץ הסתער על הכדור וכבש מקרוב.


הפועל עפולה – הפועל קטמון 0:3
הפועל עפולה המשיכה את יכולתה הנהדרת ובזכות ניצחונה זינקה למקום השלישי בטבלה והשוותה את מספר נקודותיה לזה של הקבוצה הירושלמית שרשמה הפסד שני רצוף. בדקה ה-18, הפועל עפולה עלתה ל-0:1: כדור קרן שהוגבה מימין הגיע לראשו של אליאור סיידר, שנגח פנימה. בדקה ה-58, עלן המארחים ל-0:2: הכדור הוגבה לרחבה היישר לראשו של יובל שאווט שנגח לרשת. בדקה ה-72 כבר 0:3 לעפולה. שגיא דרור קיבל כדור עומק, עבר שחקן ומחמישה מטרים כבש.




שוואט. בעונה הבאה בליגת העל? (אתר מנהלת הליגה)



בית"ר ת"א/רמלה – הפועל מרמורק 1:3
פתיחה טובה של הבית"רים נשאה תוצאות ובדקה השישית, היא עלתה ל-0:1: רז יצחק העביר כדור רוחב למרכז, ים ששון רצה להרחיק ובמקום זאת כבש שער עצמי אומלל. חלפו רק ארבע דקות ובדקה העשירית, ספק הכשלה ברחבת מרמורק והשופט הורה על הנקודה הלבנה. הזדמנות נהדרת לבית"ר ת"א/רמלה לעלות ליתרון כפול מהיר. יוג'ין אנסה ניגש אל הנקודה הלבנה ובעט חזק, הכדור זעזע את המשקוף, חזר לשדה משחק והורחק.



שריקי. הפעם השער שלו לא עזר (אודי ציטיאט)


מרמורק השוותה בדקה ה-58: התקפה מתפרצת מהירה של האורחים, הסתיימה אצל הקפטן עידן שריקי שכבש בנגיעה. בדקה ה-78, בית"ר ת"א/רמלה עלתה ל-1:2: קרמוקובה קייטה נכנס למרכז הרחבה, בעט לשער, הכדור פגע בשחקן הגנה של מרמורק והמשיך לרשת. שתי דקות בתוך תוספת הזמן, 1:3 למארחת. בתום התקפה מתפרצת, הכדור הגיע אל רז יצחק שכבש מול שער ריק.


הפועל פתח תקווה – הפועל רמת גן 0:0
האורחים מר"ג קרובים מאוד לקו האדום, והם התארחו במושבה אצל קבוצתו של דני גולן שפתחה את העונה עם הרבה ציפיות ונשארה עם האכזבות. עכשיו נלחמת הקבוצה ממלאבס על מקום בפלייאוף. התיקו המאכזב במשחק החלש, לווה בשריקות בוז של הקהל.





בני לוד – הפועל רמת השרון 0:1 
ניצחון יקר למארחת המסובכת במאבקי התחתית. היא גררה לשם את רמת השרון המאכזבת שרשמה ניצחון בודד בששת משחקי הליגה האחרונים. לוד כבשה את שער היתרון היקר בדקה ה-87. כדור קרן של אנס דאבור הגיע לראשו של מעוז סמיה, שמחמישה מטרים נגח פנימה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי