קריית גת נצמדה לרחובות בפסגה, רעננה לא עוצרת

הפועל באר שבע בני שמעון
הפועל באר שבע בני שמעון | פייסבוק רשמי

ליגה לאומית: מכבי רחובות הפסידה בשבת 85:70 להפועל חיפה, והקבוצות בצמרת ניצלו את זה כדי לצמצם את הפער. קריית גת הביסה את כפר סבא, הוד השרון וקריית אתא נזקקו להארכה

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בליגה הלאומית בכדורסל הסתיים היום (שלישי) עם שישה משחקים, שסיפקו תוצאות לא צפויות. הנתון המרכזי: כל קבוצות החוץ ניצחו

הפועל כפר סבא – מכבי קריית גת 82:68
אחרי ההפסד המפתיע 85:70 של מכבי רחובות להפועל חיפה בשבת, במשחק שפתח את המחזור, לקריית גת היתה הזדמנות להיצמד למוליכת הטבלה והיא ניצלה אותה עד תומה עם ניצחון ב-14 הפרש על הפועל כפר סבא. ארבעה מחזורים נותרו עד לסיום העונה, והכל עוד פתוח. רוברט רוטברט הוביל את קריית גת עם 21 נקודות ו-15 ריבאנודים, אריק וויז הוסיף 21 נק' ו-12 ריב'. אצל כפר סבא הצטיין דאליס ג'וניור עם 24 נק'.

הפועל רמת גןגבעתיים – מכבי רעננה 93:83
אחרי שהביסה בשבוע שעבר את הפועל חיפה 72:105, רעננה לא עוצרת ונצמדה לצמרת עם ניצחון על הרמת-גנים שנמצאים במגמת ירידה כבר יותר מחודש. זהו ניצחון שביעי ברציפות לחבורה של ברק פלג, שאם תמשיך בקצב הזה תוכל לחלום על העפלה. סמואל גיבנס הצטיין עם 31 נקודות, ווין לנגסטון וגיא לביא הוסיפו 15 כל אחד. אצל רמת גן ראשד מאדן סיים עם 21 נק' ו-10 ריב', אילייה אילייב קלע 17.

הפועל גליל עליון – הפועל עפולה 72:66
הפתעת המחזור הגיעה מכיוון כפר בלום, שם גם גליל עליון לא הצליחה לעצור את הרצף של העפולאים שזה כבר הניצחון הרביעי ברציפות שלהם. אחרי פתיחת עונה רעה נראה שמשהו מתחבר סוף סוף בבירת העמק, וגם אם זה לא יספיק בשביל להתקרב לצמרת, לפחות היא התרחקה קצת מהתחתית. את עפולה הובילו קרון דשילדס וג'פרי אלן עם 23 ו-12 נק' בהתאמה, כשהאחרון הוסיף גם 11 ריבאונדים, בהפועל גליל עליון בלט ברנדון אדוארדס עם 16 נק'. 

תוצאות נוספות
אליצור יבנה – מכבי קריית מוצקין 91:76

הפועל באר שבעבני שמעון – מכבי מגדל העמק 95:83

מכבי הוד השרון – אליצור קריית אתא 95:90

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי