עגייב וברשצקי החלימו ויהיו בסגל נגד הפועל ר"ג

ברשצקי
ברשצקי | עדי אבישי

קשרי הפועל תל אביב התאוששו מפציעות ואמורים לזכות לדקות ביום חמישי מול האורדונים. הצוות המקצועי הבהיר: יכולת טובה בסיום העונה תשפר את סיכוייהם להישאר גם בליגת העל

(גודל טקסט)

בשורות משמחות להפועל תל אביב לקראת המשחק ביום חמישי נגד הפועל רמת גן. המאמן קובי רפואה יכלול בסגל את שני הפצועים אמיר עגייב ומוטי ברשצקי, שלא שיחקו במשחקים האחרונים ואמורים לקבל דקות משחק ראשונות מאז נפצעו. מי שימשיך בטיפולים ויהיה כשיר רק בעוד כשבועיים הוא המגן הימני עידן כהן שפרק את כתפו וממשיך בטיפולים.

כידוע, המחזור ה-29 בליגה הלאומית ייערך במלואו ביום חמישי הקרוב (בשעה 19:30) בשל חג הפסח שחל בסוף השבוע, כשגם המחזור הבא ייערך ביום חמישי מסיבה זהה. הפועל תל אביב ניצבת בפסגה עם 59 נקודות במאזנה, 12 יותר מאשר לסגנית המוליכה הפועל חדרה ו-14 הפרש מראשון לציון השלישית.

בהפועל תל אביב מקווים להשלים צעד נוסף במסע ההעפלה לליגת העל, כשהמשימה של המאמן והשחקנים היא לסיים את העונה כקבוצת ההגנה וההתקפה הטובה ביותר ולנסות להבטיח את חזרתם לליגה הבכירה מהר ככל שאפשר. לשחקנים הובהר כי כל מי שימשיך לגלות יכולת טובה ולהשתפר מקצועית יגביר את הסיכוי להמשיך בעונה הבאה בליגת העל.


אמיר עגייב. גם הוא כשיר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי