עיריית קריית גת התחייבה להעביר תשלומים לבקרה התקציבית

קריית אתא - קריית גת
קריית אתא – קריית גת | איגוד הכדורסל

תשלום ראשון של 400 אלף שקלים יועבר עד יום ראשון לאיגוד לטובת תשלום שכר השחקנים של הקבוצה. מנכ"ל המועדון כפיר סוויסה: "מקווה שנחזור להתרכז בכדורסל"

(גודל טקסט)

לאחר שלושה חודשים קשים, סוכם היום (חמישי) בין ראש עיריית קריית גת לבין הבקרה התקציבית של איגוד הכדורסל שביום ראשון יועבר לבקרה תשלום ראשון בסכום של 400 אלף ששקלים על חשבון הערבות שהעמידה העירייה לטובת הקבוצה.

עיריית קריית גת התחייבה להעביר שני תשלומים נוספים בסך 250,000 כל אחד בחודשים מאי ויוני הקרובים, כך שעם העברת התשלומים הנוספים תכוסה ערבות העירייה במאת האחוזים. יו"ר הליגה, עוגן יוחננוב אמר על כך: "אני מודה לראש העיר קריית גת, אבירם דהרי, לבקרה התקציבית ולהנהלת הקבוצה שחרף זאת שההסכם לא משלם את שכרם במיידי, ממשיכים לפעול במלוא המרץ על מנת לסיים את העונה בצורה הטובה והמקצועית ביותר".

כפיר סוויסה, מנכ"ל קרית גת מסר: "טרם עודכנתי בנושא ל ידיי מי מגורמי העירייה. במידה שסכומים אלו יועברו לפי הסיכום, הבעיה העיקרית שתצטרך לקבל מענה מיידי היא שכרם של אנשי הצוות, ותשלום בעבור הדירות והרכבים. בכל אופן זו התקדמות ואני מקווה שעד יום ראשון נוכל לפתור את המשבר הזה לפחות באופן חלקי ולחזור להתרכז בכדורסל לקראת משחקי הפלייאוף שבפתח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי