כלום לא סגור: 2:3 לקטמון על הפועל ת"א, 0:1 לראשל"צ

קטמון
קטמון | פייסבוק רשמי

הפועל חדרה השנייה סיימה ב-0:0 על אחי נצרת בבית והיא רק ביתרון של שתי נקודות על הכתומים שהכניעו את בית"ר ת"א, ובארבע על הירושלמים שהנחילו לאדומים הפסד ראשון אחרי 12 משחקים

(גודל טקסט)

הפועל קטמון ניצחה 2:3  את הפועל תל אביב ושמרה על סיכוייה לעלות לליגת העל. גם ראשל"צ, שניצחה 0:1 את בית"ר ת"א/רמלה, סגרה את הפער מהפועל חדרה השנייה שסיימה ב-0:0 עם אחי נצרת.

הירושלמים פיגרו פעמיים במשחק משער ובישול של אמיר עגייב וירדו למחצית ב-2:1. במחצית השנייה היתה רק קבוצה אחת על המגרש ואנאס מחאמיד היה מעורב ב-2:2 וכבש את שער הניצחון, 2:3. להזכירכם, מחאמיד גדל בהפועל תל אביב שרשמה הפסד ראשון ב-12 משחקים. גיל יצחק הצדיק את החילוף שלו עם שער ניצחון וניר ברקוביץ' כבר מתחיל להריח את ליגת העל.

הפועל קטמון – הפועל תל אביב 2:3
מסכת השערים נפתחה בדקה ה-6 כשאמיר עגייב פרץ באגף שמאל והעביר כדור למרכז אותו בעט ניר לקס לרשת וקבע 0:1 לאורחים. בדקה ה- 25 התקדם אילן רנקביץ' וירה מ-20 מ' שטוח לרשת, אריק ינקו פספס את הכדור ואנחנו ב-1:1. עגייב החליט שנקודה לא מספיקה לו ובדקה ה-42 הגיע להגבהה של עידן כהן ונגח את הכדור בסיבוב לרשת הרחוקה, 1:2 להפועל תל אביב. 

 עגייב. שער ובישול  (דני מרון)

קטמון הבינה שמדובר ב-45 הדקות האחרונות העונה של הקבוצה אם לא תעשה מהפך. ואכן בדקה ה-58 אנאס מחאמיד, המושאל מקריית שמונה שגדל בהפועל תל אביב, עשה מהומה ברחבה וג'ורג' אקפביו דחק פנימה את ה-2:2. אריק ינקו נפצע והמחליף שלו עוד הציל פעמיים לפני שמחאמיד התרומם בדקה ה-65 לכדור חופשי של רנקביץ' ונגח פנימה את ה-2:3. שי אליאס האורח הורחק בדקה ה-92.

הפועל ראשל"צ – בית"ר ת"א 0:1
גיל יצחק הוותיק נגח בדקה ה-69 את השער הכי חשוב של הכתומים עד כה העונה.


יצחק. חילוף מנצח (אודי ציטיאט)

הפועל חדרה – אחי נצרת 0:0
המארחת היתה טובה בהרבה אבל חוץ משתי קורות ומשקוף לא השיגה כלום. במחצית השנייה הלחץ נמשך אבל ללא הועיל. דקות לסיום איבד עלי חטיב את עצביו ספג צהוב שני ואדום שני העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי