גם השום לא עזר: הפסד עשירי רצוף לכפר סבא, 1:0 לרמה"ש

שום
שום | אודי ציטיאט

הירוקים המשיכו לשקוע אחרי מספרת נהדרת של גאנם האורח. 0:5 להרצליה על נשר, 1:2 לפ"ת מול הפועל ר"ג. לוד הבטיחה השארות עם 0:2 על מרמורק. 0:1 לנצרת עילית מול עפולה

(גודל טקסט)
משחקי הפלייאוף התחתון בליגה הלאומית נמשכו אחה"צ (שישי) עם ארבעה משחקים במחזור ה-34, בצד משחק אחד מהפלייאוף העליון במסגרת המחזור ה-33 שבו אירחה הפועל עפולה את הפועל נצרת עילית. האורחים ניצחו 0:1.


במוקד התחתית עמד המשחק שבו אירחה הפועל כפר סבא, לראשונה לאחר התפטרותו של חיים שאבו, את הפועל רמת השרון. יצחק שום הבעלים עמד על הקווים אך לא מנע הפסד עשירי רצוף, הפעם 1:0. הפועל פתח תקווה אירחה את הפועל רמת גן וניצחה 1:2, בני לוד פגשה במגרשה את הפועל מרמורק וגברה עליה 0:2 ומכבי הרצליה הביסה 0:5 את עירוני נשר.


הפועל כפ"ס – הפועל רמת השרון 1:0
אחרי תשעה הפסדים רצופים, שלושה מאמנים שהלכו ועם יצחק שום הבעלים שירד לעמדת המאמן, הגיעה הפועל כפר סבא שמתחת לקו האדום, למשחק הקריטי עבורה ונוצחה על ידי קבוצת התחתית מרמת השרון. הפסד עשירי לירוקים שחלמו בתחילת העונה על עלייה לליגת העל ועכשיו מסתבכים בקרבות נגד הירידה לליגה א'. האורחים כבשו את שער הניצחון בדקה ה-80. קייס גאנם הצעיר, בבעיטת מספרת נהדרת לרשת, העניק 0:1 יקר לשחקניו של נועם שוהם.



שום על הקווים. הפנים אומרות הכל (אודי ציטיאט)



שחקני כפר סבא יורדים מהמגרש אחרי ההפסד (אודי ציטיאט)


הפועל פתח תקווה – הפועל רמת גן 1:2
תומר קשטן וקבוצתו צברו נקודות חשובות מול היריבה לתחתית. כבר בדקה התשיעית עלתה המארחת ליתרון 0:1. נס זמיר פרץ באגף השמאלי ומסר לדור גלילי, שדחק את הכדור לרשת. בדקה ה-39 עלתה המארחת ליתרון 0:2.  ברנקו מיכאילוביץ' השאיר כדור טוב לנס זמיר, שמצא את גל קולני וזה הכפיל את היתרון. בדקה ה-82 כבש איציק כהן שער עצמי ורשם את תוצאת המשחק – 1:2 חשוב למארחת.


מכבי הרצליה – עירוני נשר 0:5
עוד שלוש נקודות ביתיות להרצליה, שהעניקו לה תקווה מחודשת להינצל או לפחות להגיע למבחנים. בדקה ה-25  הי עלתה ל-0:1. רז שטיין פרף מימין ובעט היטב לרשת. בדקה ה-33 כבר 0:2. רז שטיין עט על כדור חוזר ובעט פנימה. דקה להפסקה עלתה המארחת ל-0:3. יותם בלבול מנשר ניסה להרחיק, אך בעט לשערו. בדקה ה-58 כבשה הרצליה את הרביעי. ערן רוזנבאום בעט, הכדור נהדף ואליאור משאלי היה במקום כדי לקבוע 0:4. גל שלום כבש בדקה ה-79 את השער החמישי לרשתה של נועלת הטבלה וחתם את תוצאת המשחק.


בני לוד – הפועל מרמורק 0:2
בני לוד הבטיחה לעצמה עוד עונה בליגה הלאומית בזכות הניצחון הביתי על היריבה מרחובות. המארחת עלתה ליתרון כבר בדקה ה-12. אחרי טעות של השוער איתמר ישראלי, רז שביט חטף את הכדור ודחק פנימה. אנס דאבור בפנדל מוצלח, הכפיל את התוצאה בדקה ה-87.


הפועל עפולה – הפועל נצרת עילית 1:0
במשחק שסיים את המחזור ה-33 בפלייאוף העליון, אירחה קבוצתו של אופיר חיים את זו של ירון הוכנבוים. האורחים זכו בניצחון מפתיע משער של יבגני ברקמן בדקה ה-80, אחרי שיובל שוואט המארח החמיץ פנדל בדקה ה-77.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי