מהומת ענק באום אל פאחם: פצועים ושחקנים כלואים במגרש

מהומות קשות בסיום
מהומות קשות בסיום | אלבום פרטי

טבריה עלתה לגמר הפלייאוף ולא הורשתה לצאת מהאצטדיון. אוהדי המארחת זרקו חזיזים ואבנים, שוטר ואוהד נפגעו בראשם. עידן וייצמן: "אוהד שלנו קיבל בקבוק זכוכית לראש, ילד בן 10 ביקש עזרה, בכה ורעד לי בידיים"

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)
עירוני טבריה עלתה הערב (ראשון) לגמר הפלייאוף במחוז הצפוני שם היא תפגוש את הפועל הרצליה לאחר ניצחון חוץ 1:2 על הפועל אום אל פאחם. בעקבות התוצאה פרצו באצטדיון מהומות קשות כשאוהדי הקבוצה המפסידה החלו לזרוק אבנים וחזיזים לכל עבר.


אנחנו עד עכשיו יושבים באוטובוס בחניית האיצטדיון. מפחיד. עלה לאוטובוס נציג של העיר הזדהה כעובד סוציאלי וביקש מאיתנו סליחה על מה שעברנו ושהוא נגד כל מה שהקהל שלהם ייצג.

— idan weitzman (@idanviezman) May 6, 2018


כוחות גדולים של יס"מ הגיעו לאצטדיון ולא הצליחו להשתלט על המהומה שבמהלכה אחד השוטרים נפגע בראשו ונזקק לטיפול רפואי ואוהד ספג בקבוק זכוכית בראשו. שחקני ואוהדי הקבוצה המנצחת קיבלו הנחיה חד משמעית להישאר על כר הדשא ולא לרדת ההלבשה מחשש לבריאותם. אנשי טבריה נותרו במגרש במשך שעה עד שקיבלו את האישור מהמשטרה לעזוב את המגרש. 


לראות ילד בן 10 בוכה על הגדר וצועק לי "ויצמן תעזור לי אני מפחד" זה לא פשוט. ביקשתי שיכניסו לי אותו למגרש וכשחיבקתי אותו ואמרתי לו תירגע אתה איתי עכשיו כלום לא יקרה לך הוא רעד לי בידיים.
מצחיק שיש סיסמא על אחד היציעים שאומרת "ספורט-10 אלימות-0"
רוצה לצעוק יש על נצחון ענק אבל

— idan weitzman (@idanviezman) May 6, 2018

מגרש כדורגל. זה לא המקום של אבנים כאלה. ולא צילמתי את הכסאות שיש על הדשא יותר מאשר ביציעים. המשחק הסתיים ב20:45 ונשארנו על הדשא עד 21:45 עם כוחות משטרה. קיבלנו קצת מכות אבל עברנו את זה. אוהד שלנו קיבל בקבוק זכוכית לראש מאוהדי היריבה שעברו יציע. שוטר נפצע. לא כיף לנצח ככה pic.twitter.com/uEBgfxOjLS

— idan weitzman (@idanviezman) May 6, 2018


"זאת בושה שקבוצה שרוצה להגיע לליגה מקצוענית אינה מצליחה להרגיע את הקהל שלה והגיע הזמן שייעשו סוף לאלימות הזאת", סיפר גורם בטבריה לספורט1. זו לא ההתפרעות הראשונה של אוהדי אום אל פאחם לאחר שמוקדם יותר העונה במשחק במסגרת הליגה הסדירה הקבוצה הפסידה לעירוני קריית אתא והקהל פרץ לכר הדשא. הקבוצה צפויה לעמוד בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ועלולה לספוג עונש כבד.



השוטר שנפגע בראשו (צילומים: נזיה סולטאן- אתר 'דאבלפס')

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי