פרסום ראשון: הפועל חדרה עשויה לשחק בסמי עופר אם תעלה ליגה

אצטדיון סמי עופר
אצטדיון סמי עופר | ויקטור לוי

ההסכם הושג לאחר שיחות בין ראש העירייה גנדלמן לראש עיריית חיפה יהב. "לא רוצים להקדים את המאוחר אבל המטרה לאפשר לאוהדים שלנו להגיע לאצטדיון האיכותי בישראל"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה עשויה לשחק בעונה הבאה ב"סמי עופר" אם כמובן תעלה לליגת העל. ההסכם הושג לאחר שיחות בין צביקה גנדלמן, ראש עיריית חדרה הנחשב לפטרון הקבוצה, ליונה יהב ראש עירית חיפה. כמובן שאם חדרה, הזקוקה לניצחון חוץ בנצרת עילית במחזור האחרון של הפלייאוף העליון בלאומית, לא תעלה לליגת העל – יבוטל ההסכם.

לפי המתווה הנמצא  תשחק חדרה בשנתיים הקרובות באצטדיון החיפאי, תשלם דמי שימוש לכל משחק ותקבל אפשרות להפעיל את החניונים מסביב לאצטדיון, דבר שיזרים לה כסף נוסף. במועדון בטוחים כי המשחקים בסמי עופר ימשכו כ-5,000 אוהדים חדרתיים בממוצע וכאשר הם יארחו את הגדולות הצפי הוא כמובן גבוה בהרבה.

גורם בחדרה אישר את הידיעה ואמר: "אנחנו לא רוצים להקדים את המאוחר אבל המטרה שלנו לאפשר לאוהדים שלנו את האפשרות להגיע לאצטדיון האיכותי ביותר בישראל". בחדרה רצו קודם להתשמש במגרש בהרצליה אבל הקושי בלהשמיש אותו לליגת העל הוריד אותו מסדר היום.

בינתיים ממשיכים בחדרה בהכנות לקראת משחק החוץ מול הפועל נצרת עילית. קהל רב צפוי להגיע מחדרה והצפי הוא ל-3,000 אוהדים. במשטרה הודיעו כי הקופות לא ייפתחו לפני המשחק וכי כל הכרטיסים צפויים להימכר מראש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי