"ההחלטה בעניין ידין סופית, למרות הלחצים מצד מקורביו"

אביחי ידין
אביחי ידין | דני מרון

מקורבים לקפטן הפועל ת"א מנסים לשכנע את הבעלים להחזירו לקבוצה, אבל כרגע אין שינוי. רומריו פירס ממכבי פ"ת לא יגיע כנראה, בקבוצה מחכים להתפתחות עם ז'אורז'יניו

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תסיים היום (חמישי) שלושה ימי נופש באילת וראשי המועדון יחד עם המאמן, קובי רפואה, יתחילו רשמית בהכנות לעונה הבאה בליגת העל.

הבעלים איציק ניסנוב כבר מסמן מטרות עתידיות: "קובי רפואה והצוות המקצועי פועלים לקראת העונה הבאה. אנחנו מכינים קבוצה חזקה ואיכותית לליגת העל וכבר בשבוע הבא יתחילו לראות את השינויים על פי התוכנית המקצועית".
 

ניסנוב מבהיר: "השוער הראשון של הפועל תל אביב יהיה אריק ינקו לפחות בארבע השנים הבאות והוא יודע זאת. בקרוב יהיו שחקנים זרים חדשים ונצרף על פי החלטת קובי רפואה גם שחקנים ישראלים. הוא הסמכות המקצועית ויחד עם הצוות המקצועי שלו יתקבלו כול ההחלטות".

במועדון מבהירים כי למרות ניסיונות של מקורבים לקפטן אביחי ידין אשר לוחצים לשנות את ההחלטה ולהמשיך איתו בעונה הבאה ההחלטה של ראשי המועדון היא סופית וידין יחפש לשחק במועדון אחר.
 

החל מהשבוע הבא יצטרפו באופן רשמי לקובי רפואה עוזר המאמן נמרוד קוסטיקה ומאמן השוערים עמי גניש כפי שפורסם לראשונה בספורט 1.


חוזר לשתף פעולה עם עמי גניש אחרי שעשו זאת בהצלחה ברעננה. אריק ינקו (דני מרון)

 

ניסיון לבדוק העברתו של קשר מכבי פתח תקווה רומריו פירס לא צלח וגם בית"ר ירושלים אינה מחליטה בנושא ז'אורז'יניו. בימים הקרובים תתקבל החלטה מי יהיו שלושת הקשרים הזרים אותם בחר המאמן קובי רפואה ויפתח מולם מו"מ. 

גורם בקבוצה: "יש מספר שחקנים ראויים, אבל הקושי הראשוני הוא נושא השכר והרכישה, כי לא כולם עם כרטיס חופשי ביד ויש מי שהסוכנים מבקשים עליהם שכר של 300 אלף יורו ויותר. מדניות השכר תהיה השנה מאוד שפויה".
 

רפואה כבר הבהיר כי רק שחקנים עם מחויבות גדולה ורק אלו שיבינו כי הם באים למועדון ענק עם מסורת ישחקו בקבוצה בעונה הבאה. האופציה על החלוץ פייסל מוליץ' תמומש כבר בימים הקרובים והשחקן יחתום על חוזה כספי חדש משופר למשך שנתיים.



יחתום בקרוב על חוזה חדש לשנתיים נוספות בהפועל תל אביב. פייסל מוליץ' (דני מרון)

 

במחלקת הנוער של האדומים אמור יו"ר המחלקה, עומר בוקסנבויים, למנות מאמן חדש לקבוצת הנוער במקומו של עומר פרץ ואחד המועמדים אתו תתקיים פגישה הוא יוסי בילו מאמן קבוצת נערים א' אותה הוביל השבוע לתואר אליפות. במועדון ציינו כי יתקיימו פגישות עם שני מאמנים נוספים לפחות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי