קלאודמיר מועמד להפועל ת"א, גלבאן עשוי לנחות בבית"ר

קלאודימיר פריירה
קלאודימיר פריירה | דני מרון

האדומים מחכים להתפתחויות בנושא הקשר הברזילאי ומקווים שלוזון יצרף אליו את הקשר ששיחק תחתיו בעבר. גורמים בהנהלה מנסים לפשר בין האוהדים לאדי גוטליב

(גודל טקסט)
בהפועל תל אביב אמורים להתחיל כבר בשבוע הבא במו"מ לחיזוק הסגל לקראת העונה הבאה. בימים האחרונים קיימת פעילות בקרב האוהדים ליצירת "סולחה" בין קבוצת אוהדים לבין הבלם אדי גוטליב, קרע שנוצר בשלהי עונת הירידה בתקרית בין גוטליב למספר אוהדים במתקן האימונים. גורם במועדון טען: "אנחנו מבקשים ליצור מצב בו לא יהיו קריאות וקללות כולל הנפת שלטים נגד גוטליב בליגת העל. זה יערער את הביטחון על המגרש. גוטליב הוא חלק חשוב בקבוצה והרצון הוא ליצור גוש אדום מאוחד ביציעים ולא כפי שהיה בליגה הלאומית".

בקבוצה ממתינים להתפתחויות בבית"ר ירושלים בנושא הברזילאים קלאודומיר פריירה וז'אורז'יניו. בקבוצה מאמינים שאם השניים ישוחררו, האפשרות שאחד מהם או שניהם יחד ילבשו בקיץ את החולצה האדומה גדולה. החלוץ הארגנטינאי, פדרו גלבאן, שהושאל במהלך העונה להפועל מרמורק בוחן הצעה להגיע להפועל כפר סבא החפצה בו. על פי גלבאן, קיימת גם אפשרות שישחק בבית"ר ירושלים. "גיא לוזון הוא האיש שהחזיר אותי מארגנטינה למכבי פתח תקווה ויש דיבור בנושא, הלוואי שזה יקרה", אמר השחקן לחבריו.  

 
 

הפגישה בין ראשי המועדון לסוכנו של פייסל מוליץ', עידן בן אבו, בנושא שדרוג שכרו בליגת העל תתקיים בימים הקרובים. החלוץ עצמו שוהה בחופשה בסרביה. מאמן הקבוצה, קובי רפואה, שהתעניין בקשר הברזילאי של מכבי פ"ת, רומאריו פירס, הבין כי אם לא ימשיך בקבוצתו הוא מחזיק בהצעה כספית מפתה מהליגה באוסטרליה. בהפועל תל אביב ממתינים לתשובה של שוער הפועל פ"ת, רובי לבקוביץ' להצעה הכספית שקיבל. לבקוביץ' דורש כ–25 אלף שקלים לחודש כשההצעה של האדומים נמוכה יותר.
 

בנושא קבוצת הנוער בה יוחלף המאמן עומר פרץ, נוסף שמו של אורי אוזן כמועמד לצדו של מאמן נערים א' יוסי בילו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי