עיריית עכו הגישה תביעה נגד סטנצ'יו, שהגיב: מסכת שקרים נגדי

דניאל סטנצ'יו
דניאל סטנצ'יו | אלבום פרטי

בעלי הפועל עכו לא עמד בהתחייבויות על פי העירייה ונתבע על סך של שני מיליון ש"ח, אך כתב בהודעתו: "שמח שהעניין מגיע לבית המשפט. הגעתי כדי להישאר!". אם יישאר, קשטן צפוי להיות המאמן בליגה הלאומית

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

כבר חודשים ארוכים מתקיימת מלחמה ישירה בין עיריית עכו לבין הרוכש המיועד דניאל סטנצ'יו. בעירייה טוענים כי הרומני לא עמד בהתחייבויות שנחתמו בהסכם והוא בעצם הפר אותו וזה אומר כי אינו רשאי להמשיך ולהפעיל את הקבוצה. בעירייה אף הגישו תביעה נגד הרומני ודורשים סכום של כשני מיליון שקלים על הפרת חוזה לטענתם.

סטנצ'hו עצמו אינו מתכוון לוותר והוציא הערב הודעה מסודרת ובה נכתב: "אני שמח שהעניין הזה מגיע לבית המשפט ולמוסד לבוררות. כמו לא מעט רומנים, אני מעריץ של ישראל עוד מהימים שהייתי עיתונאי צעיר ברומניה ואני מאמין בצדק ובחוק הישראלי. אין לי ספק שבסופו של דבר הפועל עכו תעבור לידי לצמיתות. הגעתי לעכו בכדי להישאר!".

"כבר הנחתי את מנכל המועדון להתחיל בהליך של העברת הזכויות מול ההתאחדות המנהלת והבקרה", הוסיף סטנצ'יו, "אני מתכוון לצרף אלי שותף צרפתי, שאיתו נפגשתי בחודשיים האחרונים מספר פעמים, וזאת בכדי להגדיל את התקציב ואת ההשקעה במועדון בלמעלה מארבעה מיליון שקלים. אני בטוח שיחד עם הסגל הנהדר שלנו מהעונה שעברה אנחנו נחזיר את הקבוצה למקום הראוי לה וזה ליגת העל. ביום שישי אני מתכוון למנות מאמן בכיר איתו כבר הגעתי לסיכום הבוקר."

סטנצ'יו לא חסך במילים קשות כלפי העירייה, ואמר: "יש לי הרבה מה לומר על מסכת השקרים שמנהלת עיריית עכו נגדי בכדי לגזול ממני את הקבוצה וזאת אחרי נדוניה של חובות וגירעונות שהם הסתירו ממני לפני חתימת החוזה. נדהמתי לגלות שהעיריה מאיימת על כל עובדי המועדון וגם על לא מעט מתושבי העיר פן יעזרו לי ולצוות שלי בתפקודה השוטף של הקבוצה. האכזבה שלי מראש העיר היא גדולה. יש לי עוד הרבה מה לחדש ומה להגיד אבל בהמלצת עורכי הדין שלי אני אעשה זאת בבית המשפט. אני מתכוון להגיש בימים הקרובים תביעה נגד הפרת הסכם בוטה מצד העיריה שגרמה לכאוס כלכלי במועדון בחודש האחרון".

סטנצ'יו.
סטנצ'יו. "העירייה מאיימת על כל עובדי המועדון" (אלבום פרטי)

לספורט1 נודע כי המאמן שצפוי לאמן, על פי רצונו של הרומני, הוא תומר קשטן. האחרון סיים את העונה האחרונה כמאמן הפועל פתח תקווה לה עזר לשרוד בליגת העל. קשטן אינו מתכוון להמשיך בפתח תקווה בשל בעיות כלכליות שם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי