הבקרה צפויה לשלם את המשכורות של שחקני ועובדי עכו

הפועל עכו
הפועל עכו | לירון מולדובן

בורר ההתאחדות לכדורגל צפוי להכריע עד סוף השבוע הבא לגבי ניהול הקבוצה, אחרי שבקשת העירייה לניהול זמני נדחתה. שני התשלומים האחרונים על העונה שעברה יועברו באמצעות תקציב מיוחד מהבקרה

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

בזמן שקבוצות אחרות בליגה הלאומית כבר פותחות באימונים וסוגרות מחנות אימונים, בהפועל עכו עדיין ישנה אווירת קיפאון כשטרם הוכרע מי יזכה בניהול הקבוצה – העירייה או העמותה בראשותו של דניאל סטנצ'יו.

אתמול (שלישי) נערך דיון נוסף בבוררות בהתאחדות לכדורגל והבורר אמיר זולטי ביקש לשמוע את הנימוקים וההוכחות לקראת דיון נוסף שייערך ב-12 ביולי. בנוסף, הבטיח זולטי כי בדיון בשבוע הבא יכריע את זהות מנהלי הקבוצה. גם בבית המשפט טרם קיבלו החלטה בנושא וממתינים להחלטה של הבורר.

אגב, בעיריית עכו פנו לבית המשפט בבקשה לקבל ניהול זמני במטרה להתחיל בהכנות לעונה הקרובה, אלא שבית המשפט דחה את ההצעה. מתחת לפני השטח החלו גורמים במועדון בשיחות לגבי העונה הבאה ונראה כי הקבוצה תתבסס על מספר שחקני בית ותשאל שחקנים ממועדונים אחרים, כשגם צירוף שחקנים בולטים מליגה א' זו אפשרות שעל הפרק.

בינתיים, עובדי ושחקני הקבוצה מהעונה האחרונה מחכים לתשלום שתי המשכורות האחרונות ובבקרה התקציבית הבטיחו כי כבר בימים הקרובים יועבר תקציב מיוחד לחשבון הקבוצה כדי לסיים את החובות האחרונות של העונה. "אנחנו מקווים שנקבל את הכסף שלנו וכל אחד יילך לדרכו", אמר שחקן הקבוצה בעונה האחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי