יו"ר בני לוד, אבו סובחי, הלך לעולמו

אבו סובחי
אבו סובחי | אלן שיבר

לאחר מאבק קשה של יותר משנה, שאיש שעמד בראשות הקבוצה מהליגה הלאומית נכנע למחלה הממארת בגיל 49. הלווייתו תתקיים הבוקר בלוד. הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים

(גודל טקסט)
יו"ר בני לוד, מוחמד זבארקה (אבו סובחי), מת הבוקר (שבת) לאחר מאבק שנמשך למעלה משנה עם מחלה ממארת. בן 49 במותו. בעולם הספורט קיבלו בהלם ובתדהמה את ההודעה על מותו של אבו סובחי, וסיפרו על איש עסקים ססגוני, שמאז ילדותו אהב כדורגל. הוא הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים – שלוש בנות ושני בנים.


בהודעת המשפחה נאמר: "בצער רב ובלב כואב אנו מודיעים על פטירתו של של חברינו היקר מוחמד זבארגה (אבו סובחי) ז"ל, הבעלים של בני לוד מהליגה הלאומית. ההלוויה תתקיים היום בשעה עשר בבית העלמין בלוד וסוכת האבלים תוקם בבית המשפחה בשכונת אלמחטה בעיר".


חבר מועצת העיר לוד, עבד אל-כרים זבארקה, אמר לספורט1: "מדובר קודם כל בבן אדם שאהב את האנשים. איש עסקים שהקים אימפריה ועמד בראשות בני לוד מהליגה הלאומית והקים בית ספר לכדורגל ובו 1,000 ילדים. זו אבידה גדולה. הוא סייע לכל מי שפנה אליו, תרם למשפחות נזקקות ביד נדיבה. חסרונו יורגש לא רק לאוהדי הכדורגל אלא לכל מי שהכיר והוקיר אותו".


יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, אמר על לכתו בטרם עת של אבו סובחי: "דירקטוריון מנהלת הליגות והעובדים משתתפים בצער משפחת אזברגה ומועדון הפועל בני לוד רכבת עם לכתו בטרם עת של מוחמד אזברגה 'אבו סובחי',  כשהוא בגיל 49, לאחר מאבק במחלה קשה בשנה האחרונה.

 אבו סובחי היה גשר של תקווה ושלום בין יהודים לערבים".



להלן התייחסותו של ארז כלפון, יו"ר המנהלת על לכתו בטרם עת של אבו סובחי:
דירקטוריון מנהלת הליגות משתתף בצער משפחת אזברגה ומועדון הפועל רכבת בני לוד עם לכתו בטרם עת של מוחמד אזברגה "אבו סובחי", כשהוא בגיל 49, לאחר מאבק במחלה קשה.
אבו סובחי היה גשר של תקווה ושלום בין יהודים לערבים.

— מנהלת הליגות לכדורגל (@IPFL_FOOTBALL) August 11, 2018

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "ההתאחדות לכדורגל מביעה את צערה על מותו בטרם עת של מוחמד אזברגה (אבו סובחי) לאחר מאבק עיקש במחלת הסרטן. אבו סובחי היה בעבר חבר הנהלת ההתאחדות ותרומתו לטובת הכדורגל בלוד ובכלל כאמצעי לחיבור ולמוביליות חברתית הייתה יוצאת דופן וראויה לשבח. אנו משוכנעים כי מורשתו ועשייתו לטובת הכדורגל והדו קיום ימשיכו להנחות את כולם. תנחומינו למשפחה האבלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי