"יותר מהיר מתיירי הנרי": כך הגיע רפאל דה לה סוזה לישראל

מסודי
מסודי | צילום: נאור רהב

הרכש החדש של הפועל איכסל החל את דרכו במחלקת הנוער של ספורטינג ליסבון ומשם התגלגל להתרשמות במדי ספורטינג תל אביב מליגה ג' עד שאלן מסודי לקח אותו תחת חסותו. נציגו: "יכול להיות החלוץ הטוב בישראל"

(גודל טקסט)

הפועל איכסל ממשיכה להתחזק. הקבוצה מהלאומית צירפה היום (רביעי) שחקן רכש מעניין בדמותו של רפאלה דה לה סוזה בן ה-21. החלוץ, לו אמא יהודיה ואבא פורטוגלי, גדל במחלקת הנוער של ספורטינג ליסבון אך לא קיבל הזדמנות בקבוצה הבוגרת ובעקבות כך והחליט לעשות עלייה לישראל.

במהלך הקיץ שעבר הגיע דה לה סוזה להתרשמות במדי ספורטינג תל אביב מליגה ג', שם הוא התגלה על ידי אלן מסודי. שחקן העבר, שמנסה לשקם את חייו בישראל, זיהה את הכישרון הנוצץ והחליט לטפח אותו. לאחר שנה של אימונים אישיים השניים הבינו שהחלוץ יכול למצוא קבוצה באחת משתי הליגות הבכירות בישראל ובעבר אף טען מסודי כי דה לה סוזה מהיר יותר אפילו מתיירי הנרי.

בתחילת הקיץ הנוכחי דה לה סוזה התאמן בקרית שמונה, אך לא הרשים את המאמן חיים סילבס ולאחרונה הגיע להפועל איכסל באמצעות נציגו אפי סופר. השחקן הרשים את גילי לבנדה המאמן שהחליט לצרפו בחוזה לעונת אחת.

אפי סופר אמר לאחר החתימה: "מדובר בכישרון ענק. אם הוא יקבל הזדמנות לשחק, הוא יוכל להראות את עצמו ולהיות אחד החלוצים הטובים בישראל".


דה לה סוזה לצד מסודי וסופר במעמד החתימה (הפועל איכסל – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי