גילי לבנדה פוטר מהפועל איכסל, אבו רקייק מונה למחליפו

גילי לבנדה
גילי לבנדה | מסך

ארבעה הפסדים בארבעה משחקים הספיקו לראשי העולה החדשה כדי לבצע זעזוע בעמדת המאמן. מחליפוהיה מועמד כבר בקיץ, אבל אז לא שוחרר על ידי קבוצתו הפועל שפרעם

קבוצות: הפועל איכסל
(גודל טקסט)

עוד זעזוע בליגה הלאומית. העולה החדשה הפועל איכסל, שפתחה את העונה בצורה גרועה והפסידה בארבעת המחזורים הראשונים, החליטה לסיים את תפקידו של המאמן גיל לבנדה במועדון.

רצף ההפסדים כבר בפתיחת העונה הספיק לראשי הקבוצה כדי לבצע זעזוע ולסיים את תפקידו של גילי לבנדה, אחרי שבהנהלה הסבירו כי הם עמדו בקיץ האחרון בכל הרצונות של המאמן, אולם שלא רק התוצאות, אלא גם הדרך הובילה לכך שקברניטי איכסל החליטו על פיטוריו.

כבר בשבת נפגשו אנשי איכסל עם לבנדה והצדדים סיכמו על פרידה. מי שמונה למחליפו של לבנדה הוא המאמן איברהים אבו רקייק, שאימן בשנים האחרונות בעיקר בליגה א' ובליגה הפלסטינית ואף רשם לא מעט הישגים. אבו רקייק אימן בשנתיים האחרונות בהפועל שפרעם ולמעשה היה מועמד להגיע לאיכסל כבר בקיץ, אבל אז לא שוחרר על ידי אנשי שפרעם ולכן באיכסל מינו את לבנדה. כעת שוב נערכו מספר שיחות בין ראשי איכסל לאנשי שפרעם ואלה החליטו לתת את ברכת הדרך למאמן. המבחן הראשון של אבו רקייק יהיה ביום שישי הקרוב במשחק החוץ מול הפועל פתח תקווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי