קאמבק: גילי לנדאו מונה למאמן הפועל "אדומים" אשדוד

גילי לנדאו
גילי לנדאו | האתר הרשמי

כוכב הפועל תל אביב לשעבר שלא אימן מאז 2012 יקבל לידיו את העולה החדשה לליגה א' במקומו של פיני עייש, שפוטר בתחילת השבוע. המועדון: "סומכים עליך שתדע לנווט את הספינה שלנו", לנדאו: "רואה בזה פרויקט מאתגר"

(גודל טקסט)

גילי לנדאו חוזר לכדרוגל הישראלי. הפועל "אדומים" אשדוד הודיעה היום (רביעי) על מינויו של לנדאו לתפקיד מאמן הקבוצה.

לנדאו יגיע במקום פיני עייש, שפוטר לפני מספר ימים למרות שהעלה את הקבוצה לליגת א' בסיום עונה ללא הפסד. בהודעה שפרסמה הקבוצה נכתב: "היום יוצאים לדרך חדשה! אנו שמחים ונרגשים בשעה טובה ומוצלחת להודיע באופן רשמי על מינויו של 'רב החובל' החדש שלנו, המאמן הבכיר והמנוסה גילי לנדאו ברוך הבא למשפחה האדומה והחמה מאחלים לך המון בהצלחה. הנהלת הקבוצה השחקנים והאוהדים סומכים עליך שתדע לנווט את הספינה שלנו אל עבר המטרות במסע המרתק בליגה א'".

לנדאו אמר על התפקיד החדש: "אני שמח ונרגש ולהתחיל את דרכי בפרויקט המיוחד הזה, אני רואה בהפועל אדומים פרויקט מאתגר. מגיע אליו בנפש חפצה – לעבודה ולמלאכה".

לנדאו. לא אימן קרוב לשש שנים (אסף קליגר)
לנדאו. לא אימן קרוב לשש שנים (אסף קליגר)

לנדאו (60) גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב, שיחק בקבוצה במשך כל הקריירה וזכה במדיה בשלוש אליפויות וגביע אחד. את קריירת האימון הוא התחיל ב-1991 ועמד בין השאר על הקווים של מכבי הרצליה, הפועל באר שבע, הכח רמת גן, מכבי נתניה, הפועל תל אביב, הפועל פתח תקווה ועירוני קריית שמונה. מאז 2012, לאחר שפוטר מהמועדון הצפוני חמישה מחזורים בלבד מפתיחת העונה, לא חזר לאמן עד היום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי