חיזוק משמעותי: הפועל רמת גן החתימה את מושיקו לוגסי

מושיקו לוגסי
מושיקו לוגסי | צילום: הפועל רמת גן

הקשר בן ה-27, שהיה שחקן חופשי לאחר שנתיים בהפועל אשקלון, הצטרף לקבוצה של ניר ברקוביץ' שפתחה את העונה בצורה רעה וינסה לעזור לה לטפס חזרה לצמרת. היו"ר חזנוולד: "בטוח שהוא ישדרג את הסגל שלנו"

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)

לאחר פתיחת עונה מאכזבת הכוללת מאזן של שש נקודות מתוך 24 אפשריות, וכשהיא נמצאת בתחתית הטבלה, הפועל רמת גן ביצעה הערב (רביעי) החתמה נוספת במטרה לחזור לצמרת. הקשר מושיקו לוגסי בן ה-27 בקבוצה עד סוף העונה. לוגסי, אשר נחשב לשחקן חופשי, גדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א שם גם שיחק במדי הקבוצה הבוגרת במשך ארבע שנים אחריהן עבר לבית"ר ירושלים ומשם למכבי פתח תקווה ומכבי נתניה ובשנתיים האחרונות שיחק בהפועל אשקלון.

יושב ראש הקבוצה עינב חזנוולד אמר: "אנחנו שמחים לקלוט למועדון שלנו שחקן טוב מאוד ואדם מקסים בדמותו של מושיקו לוגסי. אני בטוח שהוא ישדרג משמעותית את הסגל שלנו ויעזור לנו למחוק את פתיחת העונה הרעה. אני רוצה להודות לבעלים יהודה דולינר על הסיוע והעזרה בהחתמה זו ובלעדיו לא היה יוצא המהלך אל הפועל".

"הבעלים וההנהלה חשים אחריות רבה כלפי המועדון וכלפי קהל האוהדים", הוסיף חזנוולד, "אנו, בדיוק כמוכם, חשים אכזבה גדולה מהתוצאות עד כה וכמוכם בדיוק לוקחים ללב את המצב. אנו מתחייבים לעשות הכל כדי לשפר את התוצאות ולהחזיר את החיוך והגאווה לכולם."

לוגסי במדי אשקלון. ירד עם הקבוצה ליגה (אודי ציטיאט)
לוגסי במדי אשקלון. ירד עם הקבוצה ליגה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי