3:3 בין קטמון ללוד, שער דרמטי לאבידור ב-1:2 של הפועל ר"ג

אבידור
אבידור | דני מרון

מוליכת הטבלה הוליכה 0:2, ספגה שוויון, עלתה ל-2:3 ונכנעה לשער עצמי בתוספת הזמן. החלוץ העניק לר"ג שלוש נקודות בתוספת הזמן, דאבור מנצרת כבש שער נדיר מהקרן. 1:2 לאיכסל על נס ציונה

(גודל טקסט)
המחזור התשיעי בליגה הלאומית החל אחר הצהריים (שישי) עם חמישה משחקים. במוקד, המשחק שבו אירחה המוליכה הפועל קטמון את בני לוד החלשה מהתחתית ונפרדה ממנה ב-3:3 דרמטי. הפועל רמת גן אירחה את מכבי אחי נצרת וניצחה 1:2 משער שכבשה בתוספת הזמן.


הפועל אשקלון פגשה את הפועל עפולה, הוליכה 0:1 והסתפקה ב-1:1, הפועל איכסל אירחה את נס ציונה לקרב העולות החדשות וניצחה 1:2, הפועל רמת השרון פגשה בביתה את הפועל מרמורק, ניצחה 0:3, והשיגה את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה, עם מאמנה החדש, אלי כהן.


הפועל קטמון – בני לוד 3:3
לפני פתיחת המשחק ערכה מוליכת הטבלה הפועל קטמון טקס לכבודו של חלוץ העבר של הפועל ירושלים אלי בן רימוז' בן ה-70, אחד הסמלים המזוהים ביותר עם המועדון. חלוץ העבר קיבל מנוי לכל ימי חייו וחולצה ממוסגרת של המועדון. ואחרי הטקס היה גם משחק שבו המוליכה מירושלים לא הצליחה לשוב למסלול הניצחונות בליגה, כשאירחה את בני לוד מהתחתית והסתפקה בתיקו שני רצוף.



ליאור זדה. מחה והורחק (עדי אבישי)


בדקה השישית עלתה קטמון ל-0:1. עדן דהן הגביה כדור קרן  לראשו של הקפטן יוגב לרמן, שנגח לרשת. בדקה ה-19 כבר 0:2. אמיר בן שמעון שלח כדור רוחב לעדן שרם, החלוץ הבקיע מקרוב וחגג את שער הבכורה שלו במדי קטמון. לוד חזרה למשחק בדקה ה-37, אחרי שרז שביט בעט פנימה כדור עונשין מ-11 מטרים. בדקה ה-42 כבר 2:2. חתוכה בעט כדור חופשי מ-18 מטרים, שפגע בראשו של שחקן בחומה, השופט גל ליבוביץ' עם החלטה אומללה, קבע שהכדור נגע בידו של השחקן והורה שוב על הנקודה הלבנה. רז שביט בעט פנימה, השלים צמד אישי בתוך חמש דקות והשווה.


עם הירידה להפסקה, מחה מאמן קטמון ליאור זדה בפני השופט על הפנדל הלא מוצדק, והורחק. בדקה ה-83 עלתה קטמון ל-2:3. דהן פרץ משמאל ושלח כדור רוחב לעומק הרחבה, שרם התמקם היטב וכבש את שערו השני במשחק. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, נקבעה תוצאת המשחק, 3:3, אחרי שער עצמי של אמיר בן שמעון.



רמת גן חוגגת ניצחון דרמטי (דני מרון)


הפועל רמת גן – מכבי אחי נצרת 1:2
בדקה ה-68 עלתה האורחת מנצרת ליתרון 0:1 משער גדול. אנס דאבור הגביה כדור קרן קשתי מימין, היישר לרשת. בדקה ה-76, 1:1. ישראל ראש נגח משלושה מטרים לרשת האורחים והשווה, אחרי הגבהת כדור קרן של אור אוסטוינד שנכנס כמה דקות קודם לכן. זאת הייתה הופעת הבכורה של אוסטוינד ברמת גן. כשנדמה היה שהמשחק יסתיים בתיקו, פרץ יובל אבידור לרחבת האורחים, כבש וקבע 1:2 דרמטי ויקר לזכות הפועל רמת גן ומאמנה ניר ברקוביץ'.



אנס דאבור לאחר השער הנדיר שכבש (דני מרון)


הפועל אשקלון – הפועל עפולה 1:1
הפועל אשקלון, אחת המועמדות לעלייה לליגת העל, עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-43. כדור עונשין נפסק לזכות המארחת, שי חדד בעט מדויק פנימה. בדקה ה-54, 1:1. התקפה יפה של עפולה, דור כוכב התרומם היטב לכדור שהוגבה לרחבה על ידי תומר סוויסה ונגח פנימה.


הפועל רמת השרון – הפועל מרמורק 0:3
על הנייר זה היה צפוי להיות מפגש מסקרן בין שתי הקבוצות היחידות העונה בליגה הלאומית שלא השיגו אף ניצחון בשמונת המחזורים הראשונים, כשלשתיהן עד היום, מאזן זהה של חמש נקודות בלבד. בפועל, זה היה משחק חד צדדי. רמת השרון עם מאמנה החדש אלי כהן שהחליף את אורן רותם, זכתה בניצחונה הראשון העונה.



אלי כהן. ניצחון בכורה לרמת השרון במשחקו הראשון כמאמן (ערן לוף)


בדקה ה-29 עלתה המארחת ל-0:1. אחרי קרן קצרה, מוטי מלכה פרץ משמאל ובעט מ-15 מטרים, הכדור פגע בהגנת מרמורק וחדר לרשת. בדקה ה-37 כבר 0:2 למארחת. תומאס פרינס העביר כדור רוחב ליניב מזרחי, שגלגל פנימה והכפיל את התוצאה. בדקה ה-87 עלתה רמת השרון ל-0:3 אחרי שעמית מגוז שנותר יחידי מול השער, גלגל פנימה.


הפועל איכסל – סקציה נס ציונה 1:2
קרב בין שתי הקבוצות שעלו מליגה א', אלא שהמארחת נאבקת בתחתית ואילו האורחת בצמרת הטבלה. היום זה היה משחק שקול ובדקה ה-51 0:1 לאיכסל משער של ציון צמח. אמנון טדלה מנס ציונה השווה בדקה ה-76, איכסל עלתה ל-1:2 בדקה ה-86 משער עצמי של נג'יה קבהה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי