ניצחון ראשון להפועל כפר סבא, 90:95 על מכבי רחובות

רועי חגאי
רועי חגאי | עדי אבישי

החבורה של הוד בן הרצל הפתיעה את קבוצת הכוכבים בזכות רבע רביעי גדול לאחר שכבר היו בפיגור 15. אור קורנליוס הוביל את קלעי המקומיים עם 24 נקודות, באסאבא נתן 22 נק' ו-13 ריב'

(גודל טקסט)

אחרי הפתיחה המאוחרת של הליגה הלאומית בכדורסל, היא נכנסת לקצב והיום (רביעי) נערך משחק השלמה במסגרת המחזור הרביעי בו אירחה הפועל כפר סבא את מכבי רחובות.

האורחת פתחה טוב יותר וברחה מהר מאוד ל-2:12 ומשם ל-4:19, עד לסיום הרבע הראשון שנגמר ב-19:28 לרחובות. כפר סבא הצליחה לחזור ברבע השני ולמרות שלא לקחה את היתרון, צמצמה את ההפרש והמחצית נגמרה ב-43:50 לרחובותים. אלא שבמחצית השנייה המארחים התעוררו ואחרי רבע שלישי שוויוני שהסתיים ב-65:72 (22:22 בתוצאה הפנימית) אור קורנליוס ותומר פורת פתחו עם 8 נקודות שהכניסו את הרחובותים להלם. מלשן באסאבא העלה את כפר סבא ליתרון שני (אחרי 0:2 בפתיחה) עם שני סלים יפים ומשם האורחת לא עזבה אותו, מגדילה את ההפרש ומסיימת עם ניצחון ראשון העונה 90:95.

רחובות, שסיימה את העונה שעברה במקום הרביעי אחרי שהובילה את הטבלה לאורך רוב המחזורים, פתחה את העונה בצורה חלשה ונותרה עם ניצחון בודד ועם מאזן זהה לזה של כפר סבא, שכאמור השיגה את ניצחונה הראשון העונה. אור קורנליוס הצטיין אצל המנצחת עם 24 נקודות, מלשן באסאבא (הוסיף 13 ריב') ועידן אלבר תרמו 22 נ' כל אחד. סטורם וורן הוביל את קלעי רחובות עם 22 נק' ו-7' ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי