דלה ימפולסקי חתם בבאקה: "שמח לחזור הביתה"

דלה ימפולסקי
דלה ימפולסקי | אתר רשמי

השחקן בן ה-30 שב לקבוצה בה שיחק בעונה החולפת אחרי שעזב כפר קאסם חודש בלבד לאחר שהצטרף. "אני מקווה לעזור לקבוצה לעמוד במשימה שלה", אמר הקשר

(גודל טקסט)

מוליכת המחוז הצפוני של ליגה א', הפועל באקה אל גרביה, ממשיכה להתחזק והיום (שלישי) היא צירפה לשורותיה את הקשר דלה ימפולסקי.

ימפולסקי, ששיחק בעונה החולפת בבאקה אל גרבייה מצא את עצמו ללא קבוצה עד חודש אוקטובר, מ.ס. כפר קאסם התעניינה בשירותיו והקשר חתם בקבוצה מליגה א' דרום. למרות שהיה שותף  לניצחון המפתיע של הקבוצה על הפועל פתח תקווה בסיבוב ח' של גביע המדינה, ימפולסקי לא זכה לדקות מרובות מצדו של מאמן כפר קאסם, איסמעיל עמאר, ולכן החליט לחזור לבאקה אל גרבייה ולהצטרף למירוץ על עלייה לליגה הלאומית.

במהלך הקיץ ימפולסקי נבחן בהפועל אשקלון מהליגה הלאומית אך קיבל הצעה כספית נמוכה ולכן החליט להישאר בליגה א'. הקשר אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור לבית כמו באקה אל גרבייה ומקווה לעזור לקבוצה לעמוד במשימה שלה".

השחקן בן ה-30 החל את הקריירה המשחק שלו במחלקת הנוער של מכבי נתניה ושם גם שיחק בקבוצת הבוגרים. במהלך הקריירה עבר במכבי חיפה, הפועל חיפה, הפועל רעננה וסקציה נס ציונה. ימפולסקי ישחק בבאקה אל גרבייה לצדם של גיא כהן ואוהד קדוסי שעלו בעונה שעברה עם הפועל חדרה לליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי