רק בישראל: שלושת השוערים לא הופיעו, המנכ"ל עמד בין הקורות

ניר חזות
ניר חזות | פייסבוק

ניר חזות, חלוץ העבר שהפציץ צמד ב-0:4 המפורסם של קריית גת על מכבי חיפה, לא ספג והיה מעורב בכיבוש אחד השערים ב-0:8 של מכבי באר שבע על מטה יהודה בליגה ב'. יפנה למנכ"ל בבקשה לקבל בונוס?

(גודל טקסט)

מה עושה קבוצת כדורגל כאשר שלושת שועריה לא מופיעים למשחק? התשובה המפתיעה – שולפת את המנכ"ל ממשרדו ומציבה אותו בין הקורות.

מכבי באר שבע, קבוצה לגיטימית בכדורגל הישראלי, נאבקת על אחד מכרטיסי העלייה לליגה ב'. היום (שישי) היא אירחה את מטה יהודה, שמזדנבת בתחתית, ובמטה של קסם שלושת שועריה של מכבי לא היו זמינים לקראת ההתמודדות. השוער הראשון ריצה עונש הרחקה, מחליפו סבל מפריקת אצבע, ואילו השוער השלישי שהיה אמור למלא את מקומם של שניהם סגר שבת בבסיס.

ניר חזות מוכר לחובבי הכדורגל כחלוץ מוכשר. בעלי הזיכרון הטוב מקרב אוהדי מכבי חיפה לא ישכחו את הצמד שכבש חזות ב-0:4 של מכבי קריית גת נגד הירוקים. גילי לנדאו אימן אז את קריית גת וחולל פלאים בקבוצה.

לאחר פרישתו תרם חזות מניסיונו לכמה קבוצות מאזור הנגב, ובשנה האחרונה הוא התחיל בתהליך השיקום של הקבוצה השלישית בבירת הנגב. סמוך לשריקת הפתיחה עלה הרעיון שהמנכ"ל ילבש את הכפפות. חזות שהיה בין מגבשי התוכנית"החלוצית" עטה על גופו את האפודה, ומכיוון שכרטיס השחקן שלו בתוקף התאפשרה ירידתו לכר הדשא.

לראשונה בחייו חזות עמד בשער במשחק ליגה, וסיים 90 דקות מבלי לספוג. קבוצתו ניצחה 0:8 והוא אף היה מעורב במהלך שהוביל לכיבוש השער הראשון. ונשאלת השאלה האם שוער החירום חזות יפנה לחזות המנכ"ל בבקשה לקבלת בונוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי