נצרת עילית וכפ"ס הפסידו, קטמון שנייה אחרי 1:1 בעפולה

ערן לוי
ערן לוי | אודי ציטיאט

המוליכה ספגה הפסד 2:0 במשחק החוץ במושבה נגד הפועל פ"ת. הירוקים של בנודיס הובכו בביתם 2:0 על ידי אשקלון עם שער בכורה לגומה, ליאור זדה ושחקניו ספגו שוויון בדקה ה-89

קבוצות: אחי נצרת
(גודל טקסט)
המחזור ה-22 בליגה הלאומית נפתח אחר הצהריים (שישי) עם חמישה משחקים. הפועל עפולה אירחה לקרב צמרת את הפועל קטמון והשוותה ל-1:1 מפנדל בדקה ה-89. קטמון עלתה למקום השני בטבלה. הפועל כפר סבא פגשה בביתה את הפועל אשקלון, הפסידה 2:0 וירדה למקום השלישי. אשקלון כבר במקום הרביעי.


הפועל פ"ת אירחה את המוליכה הפועל נצרת עילית לקרב קצוות, גברה עליה 0:2 וקיבלה הרבה אוויר לנשימה בתחתית. שחקניו של ירון הוכנבוים נותרו במקום הראשון. מכבי אחי נצרת אירחה את בני לוד לקרב תחתית חשוב והביסה אותה 0:3. הפועל עכו שיחקה בביתה מול הפועל איכסל וניצחה 1:3.


הפועל עפולה – הפועל קטמון 1:1
החבורה של יגאל אנטבי שמחפשת להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון, אירחה את קבוצתו של ליאור זדה שנמצאת חזק במאבק על הכרטיס לליגת העל. בדקה ה-53 למשחק, נפגע הקוון שחר רחמיאן, המשחק הופסק לכמה דקות לטובת טיפול בו, והשופט הרביעי, לואי והבה, החליף אותו על הקווים. בדקה ה-67 הצליחה קטמון לכבוש שער יתרון. כדור חופשי חזק של ערן לוי נהדף על ידי רון שושן, יוגב לרמן נגח את הכדור החוזר אך גם הוא נהדף ועדי תמיר הבקיע בניסיון השלישי. 0:1 לאורחים. המארחת נלחמה עד לדקות האחרונות במטרה להשוות ואכן היא זכתה בפנדל בדקה ה-89, אותו בעט אדריאן רוצ'ט מדויק פנימה וקבע 1:1. קטמון עלתה בעקבות התיקו למקום השני בטבלה על חשבונה של הפועל כפר סבא. עפולה במקום החמישי.



זדה. עלה למקום השני (דני מרון)


הפועל כפר סבא – הפועל אשקלון 2:0
אשקלון עלתה ליתרון מפתיע 0:1 בדקה ה-55. חילופי מסירות בין ערן ביטון לסוטיריס ניניס הסתיימו בבעיטה חזקה של ביטון לרשת המארחת. בדקה ה-71, 0:2 לאורחים. אסי גומה, המושאל הטרי מהפועל חדרה קיבל כדור עומק והמשיך נהדר לרשתו של איתמר ישראלי. הפסד ביתי צורב שהוריד את קבוצתו של ארז בנודיס למקום השלישי בטבלה. שלומי דורה וקבוצתו הדרומית כבר במקום הרביעי בטבלה.


הפועל פתח תקווה – הפועל נצרת עילית 0:2
מוליכת הטבלה הגיעה לקרב קצוות במושבה והופתעה בדקה ה-54 כששחקניו של מסאי דגו עלו ליתרון 0:1. אמאדו סאקונה קיבל כדור בתוך תיבת החמש, ודחק אותו פנימה. בדקה ה-60 נצרת עילית נותרה בעשרה שחקנים, אחרי שיובל אבידור קיבל כרטיס האדום בעקבות תגרה עם שחקני המארחת. בדקה ה-85, 0:2 לפ"ת. גל אסולין השתלט על הכדור, התקדם ובעט היישר לשערו של אבי איבגי. למרות הפסדה, נותרה נצרת עילית במקום הראשון.



הוכנבוים. למרות ההפסד, נותר בפסגה (דני מרון)


מכבי אחי נצרת – בני לוד 0:3
שחקניו של מוטי איווניר הגיעו למשחק התחתית הביתי בידיעה שממשחק כזה אין חזרה. בדקה ה-38 הם עלו ל-0:1. אלון בוזורגי מסר כדור עומק לעלאא בכר, שעבר שני שחקני הגנה ובעט לרשת. בדקה 59, 0:2 למארחת. כדור שהוגבה לרחבה, הגיע לראשו של בכר, שנגח פנימה. בדקה ה-88 השלימה אחי נצרת את ניצחונה הגדול מכדור חופשי עוצמתי של עלי חטיב לרשת.


הפועל עכו – הפועל איכסל 1:3
קרב צפוני מעניין נערך באצטדיון בעכו. המארחת עלתה ל-0:1 בדקה ה-23. ינון אליהו ניצל ערבובייה ברחבת איכסל  וממרכז הרחבה בעט מדויק ופנימה. בדקה ה-79, עכו עלתה ל-0:2. ירין שרעבי קיבל כדור על סף הרחבה, ובעט חזק, היישר לרשת האורחים. בדקה ה-83, 0:3 מוחץ לעכו. עזאת חלאילה קיבל כדור בפינת הרחבה ובעט אל הפינה הנגדית ופנימה. בדקה ה-86, איכסל צימקה ל-3:1, אחרי שאמיר חלאילה, סיים נהדר התקפה מתפרצת.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי