קטמון הובכה עם 2:0 בלוד, ליאור זדה עשוי לסיים את תפקידו

ליאור זדה
ליאור זדה | דני מרון

הירושלמים הגיעו למשחק בידיעה שניצחון על קבוצת התחתית יצמיד אותם למוליכה, אך מעדו והמאמן צפוי לאבד את תפקידו. שלוש האחרונות בטבלה ניצחו, ופרט ללוד עשו זאת גם מרמורק והפועל פ"ת

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 של הליגה הלאומית החל אחר הצהריים (שישי) עם חמישה משחקים שהניבו רק שמונה שערים אך עם תוצאות משמעותיות לגבי הצמרת והתחתית. במוקד, קרב הקצוות שבו אירחה בני לוד מהתחתית את הפועל קטמון. שחקניו של ערן קוליק הפתיעו בניצחון 0:2 מול הירושלמים המאוכזבים שהחמיצו הזדמנות נהדרת להיצמד למוליכה נצרת עילית. המנהל המקצועי של קטמון שי אהרון אמר בסיום כי כרגע אין החלטה לגבי המאמן ליאור זדה. "נלך הביתה, נחשוב ונחליט", אמר. זדה עצמו אמר בסיום: "אני מאוכזב מהתוצאה. ניסיתי הכל היום וזה לא הלך. לגבי ההמשך, טרם דיברתי עם שי אהרון. אני בטוח שקטמון תעפיל בסופו של דבר לליגת העל". 

הפועל פתח תקווה פגשה במושבה את הפועל ראשון לציון, ניצחה 0:2 ועלתה לראשונה העונה למקום ה-13.  הפועל מרמורק המתאוששת, פגשה בביתה את רמת השרון, ניצחה 0:2 אך נותרה אחרונה בטבלה במחזור שנפתח עם ניצחון של שלוש האחרונות בטבלה. סקציה נס ציונה אירחה את הפועל איכסל וגברה עליה 0:2, הפועל עכו אירחה את בית"ר ת"א/רמלה למשחק שהסתיים ב-0:0.

בני לוד – הפועל קטמון 0:2
אחרי שספגו שלישייה מנועלת הטבלה מרמורק, שחקניו של ליאור זדה הגיעו לקרב הקצוות בלוד במטרה לנצח ולהיצמד למוליכה הפועל נצרת עילית, אך ספגו הפסד צורב מול קבוצת תחתית נוספת והמאמן עלול לסיים את דרכו במועדון. הלודאים הגיעו להתמודדות אחרי שלושה הפסדים רצופים והניצחון מעניק להם הרבה אוויר לנשימה בתחתית.

כבר בדקה התשיעית עלו המארחים, שחקניו של המאמן הוותיק ערן קוליק ליתרון 0:1. בן בן יאיר בעט בעוצמה מ-30 מטרים כדור מדויק היישר אל בין החיבורים של ברק לוי. שער ענק. בדקה ה-13, יכול היה ויקטור מרעי מלוד להכפיל את התוצאה, אך החלוץ בעט ממצב נהדר משמונה מטרים, מעל השער. חמש דקות בתוך תוספת הזמן, עלו כל שחקני קטמון כולל שוערם לרחב לוד, הכדור הורחק אל ג'וף גאירה שדהר קדימה ובעט מיותר מ-40 מטרים לשער הריק, 0:2 ללוד. למרות ניצחונה, נותרה לוד מתחת לקו האדום.


ערן לוי. לא סייע לקטמון (אודי ציטיאט)

הפועל פ"ת – הפועל ראשון לציון 0:2 
הפועל פתח תקווה שפתחה את העונה עם מינוס 11 נקודות, זכתה בניצחון ביתי ועלתה לראשונה העונה למקום ה-13 בטבלה כשהחליפה מקומות עם הפועל איכסל שירדה למקום ה-14. המארחת המתאוששת עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-27. שגיא דרור קיבל כדור במחצית המגרש של האורחת, דהר קדימה ומ-20 מטרים שחרר כדור אדיר לרשת. בדקה ה-50 עלתה המארחת ל-0:2 כששגיא דרור נגח נהדר את שערו השני במשחק אחרי הגבהה מדויקת של טאקויה מוריאמה.


מסאי דגו. ממשיכים בבריחה מהתחתית (לירון מולדובן)

סקציה נס ציונה – הפועל איכסל 0:2
נס ציונה שהגיעה למשחק אחרי רצף של שלושה משחקים בלי ניצחון, כמעט וכבשה בדקה ה-43. אחמד שעאבן נכנס לרחבה ומסר לאחור לעברו של אופיר חמו, שבעט חזק מ-15 מטרים למשקוף השער. בדקה ה-51 עלתה המארחת ל-0:1. רז שטיין הגביה כדור חופשי לרחבה, אדר אוואט השתלט על הכדור ובעט היישר לרשת. הכובש אוואט סחט פנדל בדקה ה-84, סהר לוי בעט מהנקודה הלבנה פנימה, 0:2 למארחת. איכסל ירדה למקום ה-14 בטבלה.

הפועל מרמורק – הפועל רמה"ש 0:2
לאחר שסומנה כיורדת הבטוחה לליגה א', התחזקה מרמורק בחלון ההעברות וחזרה למאבק על ההישארות בלאומית. מרמורק פתחה את המשחק עם הרבה נחישות, ובן מיזן העלה אותה ליתרון 0:1 כבר בדקה החמישית. הוא חדר לרחבה, ובעט לשער, הכדור פגע בדרכו בשחקן של רמה"ש וחדר לרשת. בדקה ה-74 כבשה מרמורק את השער השני. סער קלדרון הגביה כדור משמאל וג'וד נורו שנותר חופשי, נגח מקרוב פנימה. למרות הניצחון, נותרה קבוצתו של אסי דומב במקום האחרון בטבלה. 

הפועל עכו – בית"ר ת"א/רמלה 0:0 
המארחת מעכו שחולמת על הפלייאוף העליון, שוב לא כבשה והסתפקה ב-0:0 ביתי משמים מול שחקניו של זיו אריה. עכו רשמה אומנם משחק עשירי בלי הפסד, אך מרבית משחקיה הסתיימו בתיקו ובחלקם כלל לא כבשה. הקבוצה ממוקמת במקום השמיני עם 22 שערי זכות ב-24 משחקי ליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי