שילם את המחיר: ליאור זדה פוטר מהפועל קטמון

ליאור זדה
ליאור זדה | דני מרון

הקבוצה הירושלמית שלא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים, החליטה להיפרד ממאמנה שהוביל את קבוצתו למקום השלישי: "בחודשים האחרונים חלה נסיגה ביכולת שלנו", סיכם המאמן היוצא

(גודל טקסט)

הכתובת הייתה על הקיר, לאור התקופה המאכזבת שעוברת על הפועל קטמון בשבועות האחרונים החליטו במועדון הירושלמי להיפרד מהמאמן ליאור זדה שהוביל את קבוצת האוהדים מתחילת העונה הקודמת.

בפגישה שנערכה הערב בין זדה להנהלת המועדון, סוכם על סיום עבודתו של המאמן. "אנחנו רוצים להגיד תודה לליאור על התרומה האדירה למועדון, על המאמץ וההשקעה לאורך כל השנים, על הרגעים המשמחים ועל התואר הראשון שהביא למועדון בתחילת העונה הנוכחית. לליאור זדה יש חלק גדול במקום שבו הפועל קטמון ירושלים נמצאת היום ולעולם לא נשכח את זה", נאמר בהודעה שפרסמה הפועל קטמון.

זדה פנה לאוהדי הקבוצה ואמר: "אוהדים יקרים, לאחר תקופה ארוכה וקשה, וסוף שבוע רווי אמוציות אני נפרד בצער מהמועדון שהוא הבית שלי בכדורגל הישראלי. בנינו סגל מצוין, זכינו בתואר הראשון בהיסטוריה שלנו ונראה היה שאנחנו בדרך להגשים את החלום של כולנו ולעלות לליגת העל. בחודשים האחרונים חלה נסיגה ביכולת שלנו. לקח לנו זמן להבין שאנחנו במשבר ולאחר מכן כבר לא הצלחנו לצאת ממנו".

זדה הוסיף: "קיבלתי כאן את כל התנאים להצליח, אני מאמין בשחקנים ואהיה מאושר אם המאמן הבא שיגיע יוביל את הקבוצה לליגת העל. תודה לכם האוהדים, שעמדתם מאחורינו בכל משחק ובתקופה הכי קשה. לאורך כל הדרך אמרתי, וגם היום אני אומר שהקבוצה הזאת תעלה ליגה, איתי או בלעדיי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי