תיקו 1:1 בין ראשל"צ לכפר סבא, מהפך אדיר למרמורק

גיל יצחק
גיל יצחק | אריאל שלום

למרות פציעה מפחידה של באסל טאהא, החבורה של אסי דומב השיגה ניצחון חשוב במאבק ההישרדות על הפועל איכסל. גיל יצחק חילץ תיקו מכפר סבא, ניצחונות לפתח תקווה ונס ציונה.

(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-26 בליגה הלאומית יצאו לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים 

הפועל כפר סבא – הפועל ראשון לציון 1:1
המשחק המרכזי של המחזור באצטדיון 'לויטה'. כפר סבא המדורגת שנייה בטבלה אירחה את ראשון לציון המדשדשת במרכז הטבלה. קבוצתו של רון מרקוס עלתה במערך די הגנתי, ורגע לפני סיומה של מחצית ראשונה שקולה, גיל יצחק, אך השערים של הליגה הלאומית ושחקנה של מכבי חיפה בעונה הבאה, ניצל את המצב המסוכן הראשון והעלה את הכתומים ליתרון רגע לפני הירידה למחצית, בדרך לשער ה-15 שלו העונה. במחצית השנייה, כפר סבא הפעילה לחץ כבד ובדקה ה-70, ג'ניה ברמן ניצל טעות קשה של ויצמן והשווה את התוצאה. 

הירוקים המשיכו ללחוץ והחמיצו ללא הפסקה, אך הסתפקו רק בנקודה בסיום ויישארו במקום ה-2 בטבלה. ניצחון של נצרת עלית על עפולה במחזור הקרוב יגדיל את הפער בפסגה ל-5 נקודות.


גיל יצחק לא מפסיק לכבוש (צילום: אריאל שלום)

הפועל מרמורק – הפועל איכסל 2:4 
האירוע העצוב של המחזור הגיע כבר לאחר 5 דקות. באסל טאהא, בלמה של מרמורק ספג בעיטה חזקה בפניו נגד משחקן איכסל. ע"פ הודעת הדובר של מרמורק, בעקבות עוצמת הבעיטה, טאהא איבד את ההכרה, בלע את לשונו ופונה מהמגרש באלונקה לבית החולים. הגנת מרמורק הייתה בהלם מהתקרית, ואמיר חלאילה ניצל את המצב כדי להעלות איכסל ליתרון בדקה ה-24. אך אז הגיע בן מיזן. החלוץ הרשית פעמיים וקבע מהפך לפני המחצית. יהב אפריאט כבש את השלישי מהנקודה הלבנה ב-79, אך לא הצליחה לשבור את איכסל. דייגו סליס צימק ל-3:2, איכסל הוציאה את כל השחקנים קדימה ורז יצחק ניצל את ההפקרות כדי לכבוש את הרביעי בדקה ה-95.

החבורה של אסי דומב ממשיכה במאבק ההישרדות שלה עם ניצחון חמישי בשבעת המשחקים האחרונים, והיא רחוקה רק 3 נקודות מהקו האדום.

תוצאות נוספות:
הפועל רמת גן – הפועל ניר רמת השרון 1:1
הפועל עכו – הפועל פתח תקווה 2:1
סקציה נס ציונה – בית"ר ת"א רמלה 1:2


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי