ניצחון ראשון לקטמון בעידן יוסי מזרחי, 0:1 על אחי נצרת

אגאדה
אגאדה | אודי ציטיאט

האדומים שברו בצורת של שלושה משחקים ללא שער עם בעיטה של וויליאם אגדה (70) לאחר בישול של ערן לוי, הפער מכפר סבא ירד לנקודה. במקביל, נצרת עילית פתחה פער של חמש נקודות בפסגה עם 2:4 ענק על עפולה

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בליגה הלאומית הושלם היום (שני) עם שלושה משחקים, כאשר במפגש המרכזי ניצחה הפועל קטמון 0:1 את אחי נצרת. בני לוד והפועל אשקלון נפרדו בתיקו 0:0, בעוד נצרת עילית ניצחה 2:4 את הפועל עפולה.

אחי נצרת – הפועל קטמון 1:0
כשבועיים אחרי מינויו של יוסי מזרחי למאמן הקבוצה, הפועל קטמון סוף סוף השיגה ניצחון ראשון תחת המאמן וחזרה למקום השלישי. זה לא היה קל עבור הירושלמים, שהיו בדרך למשחק רביעי ברציפות ללא שער, אבל בדקה ה-70 ערן לוי סוף סוף עשה את מה שלמענו הגיע לקבוצה ושלח כדור נהדר לרחבה שם חיכה וויליאם אגאדה ובעט פנימה.

הפער מהפועל כפר סבא שבמקום השני עומד על נקודה, וקטמון תוכל לעבור אותה כשתתארח במחזור הבא אצל רמת השרון בעוד הכפר סבאים ייצאו למשחק חוץ נגד הפועל פתח תקווה. ובעוד חודש מחכה לקבוצה של יוסי מזרחי המוליכה נצרת עילית למחזור האחרון של העונה הסדירה.

הפועל עפולה – נצרת עילית 4:2
בזמן שיריבותיה לצמרת מאבדות גובה, המוליכה מנצרת לא מפסיקה להפציץ והראתה למה היא במקום הראשון עם תצוגת כדורגל נהדרת. כבר תוך ארבע דקות היא עלתה ליתרון משער של גיא דיין, אבל המארחת לא ויתרה ושי בן דוד השווה בדקה ה-15. פחות מחמש דקות עברו ואוהד רבינוביץ' החזיר את היתרון לקבוצתו, אבל שוב עפולה השוותה משער נהדר של עידן דוד והיה נראה שאנחנו בדרך למשחק שקול ומאוזן.

אבל אז הגיעה המחצית השנייה, שהיתה שייכת כולה לאורחת. שחקני נצרת עילית חגגו על המגרש, כשיובל אבידור (50) ודיין עם השני שלו (74 בפנדל) נותנים לה ניצחון קל ועוד שבוע בפסגה. הפער על פני כפר סבא עומד כבר על חמש נקודות, ועם מפגש קצוות בשבוע הבא נגד מרמורק נראה ששום דבר לא יעמוד בינה לבין ההעפלה המיוחלת לליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי