כבר שנייה: 0:2 לקטמון על אשקלון, שער בכורה לערן לוי

ערן לוי
ערן לוי | אודי ציטיאט

שחקניו של יוסי מזרחי חזרו לנצח בטדי, הרכש חגג. מרמורק עם ניצחון שלישי רצוף, 1:3 על בית"ר ת"א/רמלה, עלתה למקום ה-14. 1:3 למוטי איווניר ואחי נצרת על רמת השרון. 2:2 בין ר"ג ואיכסל

קבוצות: אחי נצרת
(גודל טקסט)
משחקי המחזור ה-28 בליגת העל נפתחו אחר הצהריים (שישי) עם חמישה משחקים. הפועל קטמון אירחה את הפועל אשקלון, ניצחה 0:2 וזינקה למקום השני בטבלה. ערן לוי רשם שער בכורה בקבוצה. מכבי אחי נצרת פגשה בביתה את רמת השרון לקרב תחתית וניצחה 1:3, הפועל עפולה אירחה את הפועל ראשון לציון וגברה עליה 1:2.


הפועל מרמורק המתאוששת, אירחה את בית"ר ת"א/רמלה, ניצחה 1:3 והמשיכה ביכולת הנהדרת מאז הגיע לקבוצה מאמנה אסי דומב והיא כבר במקום ה-14. הפועל רמת גן שיחקה בביתה מול נועלת הטבלה הפועל איכסל, המשחק הסתיים ב-2:2.


אחי נצרת – הפועל ניר רמה"ש 1:3
זה היה קרב בין שתי קבוצות שמנסות לברוח מהתחתית הבוערת, ושחקניו של מוטי איוניר ניצחו ובגדול. אחרי מחצית ללא שערים, העלה מוטי מלכה את האורחים מרמת השרון ליתרון 0:1 בדקה ה-60. המארחת ענתה בשלישייה. עלי חטיב השווה בפנדל בדקה ה-64 ואלון בוזורגי קבע מהפך כשכבש צמד פרטי בדקה ה-79 ובדקה ה-84.



מוטי איוניר. ניצחון ביתי גדול. (דני מרון)


הפועל קטמון – הפועל אשקלון 0:2
קטמון הגיעה למשחק אחרי הפסד במחזור האחרון לרמת השרון 3:1 והיום היא השיגה ניצחון ביתי יקר. בזכות שלוש הנקודות בטדי, שחקניו של יוסי מזרחי טיפסו למקום השני בטבלה. בדקה ה-69, 0:1 לירושלמים. ויליאם אגדה הנהדר הוכשל ברחבה וערן לוי בעט מדויק פנימה מהנקודה הלבנה וחגג את שער הבכורה שלו במדי קטמון. בדקה ה-81, 0:2 למארחת. אגדה הלוהט מצא עצמו במצב טוב ברחבה ובעט חזק ומדויק פנימה. ניצחון יקר וחשוב למארחת שחולמת על עלייה לליגת העל.



ערן לוי. שער בכורה וניצחון ביתי (אודי ציטיאט)


הפועל רמת גן – הפועל איכסל 2:2
כבר בדקה ה-12, עלתה רמת גן ליתרון מפנדל, אחרי הכשלה ברחבה. ישראל ראש לקח את הכדור ובעט מהנקודה הלבנה פנימה. בדקה ה-27, איכסל השוותה. ציון צמח מצא עצמו מול שער ריק וגלגל פנימה תוך ניצול טעות גדולה בהגנת המארחת. חלפו עוד שלוש דקות ואיכסל השלימה מהפך, 1:2. שוב צמח, הפעם על תקן המבשל, הוא העביר כדור ענק לדייגו סליס שכבש בקלות מול בומשטיין. רמת גן לא ויתרה ובדקה ה-83 כבש צ'קומה אוגו את שער השוויון – 2:2. הפועל רמת גן של בני בן זקן לא הפסידה כבר שמונה משחקים רצופים. הפועל איכסל, נותרה במקום האחרון בטבלה.


הפועל מרמורק – בית"ר ת"א רמלה 1:3
מרמורק הגיעה למשחק הביתי לאחר שני ניצחונות רצופים והיא המשיכה להרשים. שחקניו של אסי דומב שרק לפני שבועות אחדים נראו כיורדת בטוחה, ממשיכים ביכולת הנפלאה ובבריחה מהמקום האחרון. היום הם טיפסו למקום ה-14. בדקה ה-14 עלתה מרמורק ליתרון 0:1. בן מיזן סיים התקפה נהדרת של קבוצתו ובנגיעה קלה, כבש מקרוב. בדקה ה-49, 1:1 אחרי שעומר בוארון בעט מדויק מהנקודה הלבנה פנימה. רז יצחק קבע 1:2 למרמורק בדקה ה-74 ובן מיזן השלים צמד פרטי כשכבש מהנקודה הלבנה את השער השלישי לקבוצתו בדקה ה-88, 1:3 למרמורק.



אסי דומב. ניצחון שלישי רצוף ועלייה למקום ה-14 (דני מרון)


הפועל עפולה – הפועל ראשל"צ 1:2
האורחים עלו ליתרון בדקה ה-19 בפנדל, דווקא בעיצומן של התקפות של עפולה. גיל יצחק בעט חזק מהנדוקה הלבנה, פנימה. חלפו רק חמש דקות ובדקה ה-24 כבר 1:1. הפעם פסק השופט אור לוגסי פנדל לזכות המקומיים ואדריאן רוצ'ט בעט נהדר פנימה. בדקה ה-34 שרק לוגסי לפנדל שלישי במשחק, והשני לזכות ראשון לציון. גיל יצחק ניגש שוב אל הנקודה הלבנה ובעט, רון שושן זינק נהדר ועצר את הכדור. בדקה ה-48, 1:2 לעפולה משער נהדר של עידן דוד.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי