ירון הוכנבוים: "חדרה הוכיחה שאפשר להצליח בליגת העל עם שחקני ליגה שנייה"

ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים | דני מרון

מאמן הפועל נצרת עילית מתקרב לעליית ליגה: "אין אצלנו שחקנים שמפחדים מהעפלה. הכל התחבר לנו העונה". היריבות: "גם הקבוצות בתחתית נמצאות בכושר הכי טוב. פעם במחזור 28 היית פוגש רק קבוצות בלי אנרגיה"

(גודל טקסט)

נראה שהפועל נצרת עילית בדרך לליגת העל. תשעה מחזורים לסיום העונה, למוליכת הליגה הלאומית יש פער של שש נקודות על פני הפועל קטמון שמבקום השני ולא נראה שיש קבוצה בכושר מספיק טוב כדי לעקוף אותה. עברו 13 שנה מאז שהקבוצה מהגליל היתה בליגת העל, ועל פי היכולת שלה העונההיא תהיה תוספת מרעננת לליגת העל הדי יבשושית.

מאמן הקבוצה ירון הוכנבוים סיפר היום (שלישי) בראיון לתוכנית הספורט של רדיו 103FM: "מסכים שזו תהיה פאדיחה אם לא נעלה, הבעיה היא שהליגה תמיד שוויונית והשנה היא סופר שוויונית. בעבר במחזור 28 היית פוגש קבוצה בלי אנרגיות, היום אין את זה, דווקא הקבוצות בתחתית נמצאות בכושר הכי טוב, מאז שקוליק הגיע ללוד הקבוצה לא הפסידה. קשה לנצח משחקים ורואים את זה גם בקרב הקבוצות הגדולות".

איך הקבוצה הגיעה למקום הראשון בשלב הזה: "הכל התחבר לנו הרבה בזכות שהיה לנו חיבור טוב בין שחקנים שהיו בשנה שעברה אצלנו, רוב ההרכב נשאר, הוספנו זר ופגענו בו בנוסף לזר שהמשיך בעונה שעברה. ממש לא חשבנו שנעלה אבל זה התחבר".

אוהדי נצרת עילית.
אוהדי נצרת עילית. "האצטדיון ישופץ בלי קשר לעלייה" (פייסבוק)

שחקנים שמפחדים מהעלייה: "אני לא חושב שיש אצלנו כאלה. יש לנו חבורה עם אופי פנטסטי, הפועל חדרה הוכיחה בגדול שאפשר להצליח עם שחקנים מליגה שנייה, בנוסף גם אם אתה לא ממשיך כשחקן ליגה שנייה תמיד טוב לעלות ליגה, ככה יהיה לך ביקוש בליגה השנייה".

מספיק טובים לליגת העל: "אני עוד לא שם, אף אחד לא דיבר איתי אפילו. אנחנו חיים את הרגע, אני יודע שראש העיר ישפץ את האצטדיון בלי קשר לשאלה באיזו ליגה נהיה".

הקבוצה שהכי מפחידה אותו: "אני לא מסתכל במחשבה שלילית, אנחנו מסתכלים על עצמנו אבל גם על קטמון וכפר סבא, היריבות הכי גדולות שלנו. הייתי מוסיף גם את הפועל עפולה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי