קטמון נענשה בשני משחקי רדיוס בפועל: "אירוע חמור"

אוהדי הפועל קטמון
אוהדי הפועל קטמון | דני מרון

הקבוצה לא תוכל לארח את משחקיה בפלייאוף העליון נגד הפועל כפ"ס וסקציה נס ציונה בביתה בעקבות האיומים והקללות שספג שמואלביץ' לאחר התיקו נגד נצרת עילית. ירדן אבוחצירה הורחק משני משחקים

(גודל טקסט)

הפועל קטמון נענשה הערב (חמישי) בבית הדין בעקבות אירועי המשחק בסוף השבוע האחרון נגד הפועל נצרת עילית שהסתיים ב-2:2: קטמון ספגה שני משחקי רדיוס בפועל, 3 נקודות על תנאי למשך שנה וקנס על סך 5,000 שקלים. יש לציין כי מחר, במשחק פתיחת הפלייאוף העליון, קטמון תארח את בית"ר ת"א/רמלה במגרשה הביתי, כך שתיאלץ לנדוד במשחקים הבאים מול הפועל כפר סבא וסקציה נס ציונה.

בדיון נכח מנכ"ל הפועל קטמון אורי שרצקי שטען: "המשקיף עזב את המקום לפני האירוע, כפי שיראו הצילומים שאציג. זה אירוע שארך שניות ולא הייתה בו מכה אחת. הייתה אלימות מילולית, אווירה רעה ומבישה, אבל לא הייתה אלימות. ליוויתי את איתן שמואלביץ' מהשריקה ועד עזיבתו, הדו"ח מקצין את האירועים".

הדיין ישראל שמוני טען בהחלטתו: "אירוע של פגיעה בשופט הינו חמור ומחייב הרשעה וענישה בהתאם. אין להמעיט בחומרת האירוע כששופט ביקש לנסוע לדרכו ומצא עצמו מאוים. משביקשה המונית בה נסע לעזוב, התייצבו מולה אוהדים שחסמו את דרכה והחלה הטחת קללות וחבטות על המונית. המונית המשיכה בהתערבות צוות האבטחה. אין לקבל סיטואציה בה נפגע השופט ואירוע בו נוצר איום על השופט".

בנוסף לכך, מנהל הקבוצה אלעד סיבוני הורה למחזירי הכדורים להימנע מלמלא את תפקידם ועל כן נקנס ב-500 שקלים והורחק משדה המשחק לשלושה משחקים ושחקן הקבוצה ירדן אבוחצירה שהורחק הרחיק אותו משני משחקים בנוסף לשני משחקי הרחקה על תנאי לשנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי