גמר ליגה א': הפועל באקה אל גרבייה תפגוש את מכבי הרצליה

שחקני באקה
שחקני באקה | נזיה סולטאן אתר דאבלפס

קבוצת המגזר הביסה בגמר הצפוני את הפועל הרצליה 2:5. קבוצתו של אריאל שיימן שיחקה מול שעריים, ואחרי 1:1 בתום 120 דקות ניצחה בפנדלים. משחק הגמר צפוי להיערך בנתניה

(גודל טקסט)

סגנית המוליכה מהמחוז הצפוני והחמישית בטבלה במחוז הדרומי, משמע הפועל באקה אל גרבייה ומכבי הרצליה, ייפגשו בגמר המחוזות בשבוע הבא ולמעשה יילחמו על ההזדמנות להיפגש מול קבוצה מהליגה הלאומית במאבק על העלייה לליגה השנייה.

במחוז הצפוני, הפועל באקה אל גרבייה הגיעה בטירוף למשחק מול הפועל הרצליה והביסה אותה בתוצאה 2:5. שחקניו של אבי סבג שיחקו בטירוף במחצית הראשונה כאשר הובילו 0:4 משלושער של ניר אברג'יל ושער נוסף של אוהד קדוסי. עידן מקדש כבש את החמישי בתחילת המחצית השנייה ואז שחקני באקה הורידו הילוך ואפשרו להרצליה לכבוש שני שערים על ידי אלירן שמש. באקה גם החמיצה שני פנדלים על ידי אוהד קדוסי וגיא כהן.

במחוז הדרומי, המאבק היה דרמטי ועיקש כאשר מכבי שעריים ומכבי הרצליה הציגו תשעים דקות לא טובות שהסתיימו בתיקו מאופס. במחצית הראשונה של הארכה הצליחו שחקני שעריים לעלות ליתרון על ידי תום מדהלה אבל גילי חדד הצעיר כבש שער שוויון ושלח את הקבוצות לבעיטות ההכרעה. הרצליה כבשה את שלוש הבעיטות הראשונות ואילו טל משען היה המחמיץ הראשון של שעריים ואליו הצטרפו מור מדהלה ואושרי טוויל עם הצלות נהדרות של שוער הרצליה בר מנקר ששלח את קבוצתו לגמר מול באקה אל גרבייה, במשחק שצפוי להיערך באצטדיון בנתניה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי