הכל פתוח: 3:4 מטורף לעכו נגד הרצליה בקרב על הלאומית

הפועל עכו
הפועל עכו | מאור אלקסלסי

באיחור של יומיים נערך המשחק הראשון מבין שניים על הכרטיס האחרון לליגת המשנה, והיה שווה לחכות: סיידר כבש שלושער עבור המארחת שפיגרה פעמיים, שבחון עם שער ובישול ולוי עם צמד השאירו לקבוצה מליגה א' סיכוי

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

אחרי שנדחה מועד המשחק הראשון עקב החום כבד שהיה ביום שישי, הערב (ראשון) אירחה הפועל עכו מהליגה הלאומית את מכבי הרצליה מליגה א' למשחק הראשון מבין שניים על הכרטיס לליגה הלאומית, ובסופו המארחת, שנלחמת על חייה בליגת המשנה, השיגה 3:4 יקר, למרות שפיגרה פעמיים, ותגיע לגומלין בהרצליה ביום רביעי עם מקדמה שיכולה להיות קריטית.

שנה בלבד אחרי שנשרה לליגה הלאומית, הצליחה הפועל עכו להסתבך בתחתית הליגה הלאומית ולמעשה במחזור סיום העונה הידרדרה מהמקום ה-11 אל ה-14, כך שהיא כעת נאלצת להיאבק על הזכות להיות הקבוצה ה-16 והאחרונה שמבטיחה את מקומה בלאומית. הרצליה, לעומת זאת, נשרה מהלאומית לליגה א' והיא מקווה בגומלין למחוק את הפיגור ולהיות הקבוצה השנייה שמצליחה לעלות דרך משחקי המבחן, דבר שעשתה עירוני טבריה ב-2014 על חשבון הפועל קטמון.

יוסי שבחון לא נגמר גם בגיל 37 ובדקה השלישית כבר מצא את הרשת והעלה את הרצליה ליתרון מנגיחה שהזכירה את ימיו הגדולים, אבל בדקה ה-20 השוו המקומיים מנגיחה של יובל טיטלמן. בדקה ה-41 זו הייתה שוב הרצליה שעלתה ליתרן, הפעם שבחון היה על תקן המבשל לאסף לוי שכבש בבעיטה מהאוויר בסיוע הקורה, אבל רק שתי דקות חלפו והפעם היה זה אליאור סיידר שבביצוע נפלא קבע 2:2 ואת תוצאת המשחק.

בדקה ה-60 הושלם המהפך, ושוב היה זה סיידר שעם בעיטה מהאוויר מצא את הרשת ובדקה ה-72 חלוץ עכו השלים שלושער אדיר אחרי הדיפה רעה של שוער הרצליה, בר מנקר. למזלה של האורחת, בדקה ה-84 ערבובייה ברחבה הפכה לכדור עונשין מ-11 מטרים – הכדור פגע דווקא בידו של סיידר, כובש השלושר – ואסף לוי ניצל זאת כדי לקבוע 4:3 בסיום. הכל פתוח בגומלין ביום רביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי