איגוד הכדורסל קבע: החל מהעונה הבאה יהיו שתי עולות לליגת העל

עוגן יוחננוב
עוגן יוחננוב | אתר רשמי

לאחר מאבקים רבים שכללו שביתה בתחילת העונה, מנכ"ל האיגוד יעקב בן שושן בישר על עולה נוספת לליגה הראשונה: "אנחנו מאושרים על ההישג האדיר הזה, בעיקר עבור השחקנים הישראלים. אני מודה לכל המעורבים"

(גודל טקסט)

אחרי מאבקים רבים של ראשי קבוצות הליגה הלאומית, שפתחה את העונה בשביתה, הודיע היום (רביעי) מנכ"ל איגוד הכדורסל יעקב בן שושן כי החל מהעונה הבאה יהיו שתי עולות מהליגה הלאומית לליגת העל.

כזכור, דרשו ראשי מנהלת הלאומית תקצוב ראוי לליגה הלאומית בה משחקים שחקנים ישראלים רבים (רוב שחקני נבחרת העתודה, אלופת אירופה, היו שחקני לאומית) ושינוי השיטה לשתי עולות ושתי יורדות בסוף כל עונה. ההחלטה על צמד העולות התקבלה עוד בשנה שעברה והיום הודיע מנכ"ל איגוד הכדורסל על ישום ההחלטה כבר בעונה הקרובה.

המאבק קודם ע"י יו"ר מנהלת הליגה הלאומית, עוגן יוחננוב, וזכה לתמיכה וחשיפה רבה על ידי שרת התרבות והספורט, מירי רגב, איגוד הכדורסל והעומד בראשו עמירם הלוי.

יו"ר מנהלת הליגה, עוגן יוחננוב אמר: "אנחנו מאושרים על ההישג האדיר הזה, בעיקר עבור השחקנים הישראלים. הליגה הלאומית מהווה את ביתו של הכדורסלן הישראלי ומייצגת אותו נאמנה ולכן זהו הישג לא רק עבור קבוצות הליגה הלאומית אלא עבור עתיד הכדורסלן הישראלי. אני מודה לכל המעורבים שקידמו את המאבק שלנו לאורך השנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי