עופר טסלפפה מונה למאמנה של הפועל ראשון לציון

עופר טסלפפה
עופר טסלפפה | דני מרון

הקבוצה עברה רשמית מידיו של אייל ברקוביץ' לקבוצת הניהול של דורון אוסידון שישמש כיו"ר המועדון. המאמן שהעלה בעונה החולפת את נס ציונה לליגת העל, מצטרף לקבוצה

(גודל טקסט)

מהפכה גדולה עברה על הפועל ראשון לציון בשבוע האחרון. לאחר מספר שנים, נפרד שחקן העבר אייל ברקוביץ מהמועדון כאשר העביר את הבעלות לקבוצת ניהול של מספר אנשי עסקים בראשותו של דורון אוסידון. אוסידון, שעבד בעבר בהפועל תל אביב, מכבי נתניה ולאחרונה גם בהפועל חיפה וישמש כיו"ר המועדון, כבר קיבל היום (חמישי) החלטה ראשונה, למינוי המאמן עופר טסלפפה.

מאמנה החדש של ראשון לציון, אימן בעונה האחרונה בסקציה נס ציונה והעלה אותה לליגת העל אבל לא המשיך בקבוצה מאחר שאין ברשותו תעודת פרו. המאמן נפגש הבוקר עם אנשי ראשון לציון וחתם לעונה אחת באמצעות סוכנו אורן יחזקאל.

במועדון מאמינים כי היכולות של טסלפפה מהעונה האחרונה יבואו לידי ביטוי גם בקבוצה מעיר היין. עוד לפני מינוי המאמן, נפגשה קבוצת הניהול החדשה עם ראש עיריית ראשון לציון רז קנסטליך וקיבלה ממנו את ברכת הדרך למהלך. בנוסף, בקרוב תיערך פגישה בין הצדדים, שבה יעלה לדיון נושא שיפוץ המגרש העירוני בכדי שישמש את הקבוצה בליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי