חצה את הכביש: רועי פדידה חתם לעונה אחת בהפועל קטמון

רועי פדידה
רועי פדידה | הפועל קטמון, רשמי

הקשר ששיחק בנוער של בית"ר ירושלים יצטרף ליריבה העירונית לשנה עם אופציה לשנה נוספת. גם הבלם סהר בראון הצטרף אחרי שנה בה לא שיחק עקב פציעה, יוראי מליח מנורדיה וגל מאיו חתמו גם כן

(גודל טקסט)

הפועל קטמון עברה עונה לא קלה, אותה התחילה עם ריצה מצוינת בפסגת הליגה הלאומית וסיימה עם אכזבה נוספת וללא כרטיס לליגת העל. מועדון האוהדים ינסה מחדש להעפיל לליגה הבכירה בעונה הקרובה, ועוסק בעיקר ברכש למטרה הזאת. לקבוצה הצטרף היום (שלישי) רועי פדידה, שחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

פדידה (19) גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, בה כיכב בליגת העל לנוער וכבש בעונה החולפת 16 שערים בכל המסגרות. כעת הוא עובר ליריבה העירונית. הוא אמר לאחר החתימה: "אני שמח להגיע להפועל קטמון ירושלים. אני אעבוד קשה כדי לשמח את הקהל ולהגשים את המטרות שלנו".

בנוסף לפדידה, גם הבלם סהר בראון בן ה-24 חתם בקבוצה וכן הקשר/מגן יוראי מליח בן ה-21 מבית"ר נורדיה והמגן גל מאיו ששיחק בעירוני רמת השרון. כידוע, בראון, בוגר מחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, נפצע בעונה שעברה כאשר נבחן במ.ס אשדוד, קרע את הרצועה הצולבת ולכן לא שיחק כלל בעונת 2018/19. לאחר החתימה אמר בראון לאוהדי קטמון: "זה יום מרגש עבורי, אני שמח להצטרף להפועל קטמון ירושלים ומחכה כבר לשחק בטדי".

מליח הוסיף: "שמח להיות כאן בקטמון, מועדון גדול ומסודר. מקווה להגשים את המטרות הקבוצתיות והאישיות". קבוצתו הקודמת מנורדיה כתבה לאחר עזיבתו: "בטוחים שלנצח תישאר צהוב שחור".



בראון מוצג בהפועל קטמון (דוברות המועדון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי